همراه اول از تعرفه 299 ریالی برای سیم‌کارت‌های جدیدش خبر داد

همزمان با آغاز نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷، همراه اول از ارائه «سیم کارت دائمی ۱۰۰۰» خبر داد.

در طرح سیم کارت دائمی ۱۰۰۰ که همزمان با اولین روز نمایشگاه ایران تلکام رونمایی شد، مشتریان می‌توانند با خرید این سیم کارت دائمی از مزایا و تخفیفات ویژه  آن بهره مند شوند.

در این طرح، مشترکین با خرید سیم کارت دائمی ۱۰۰۰، ضمن بهره مندی از بسته خوش آمد، شامل ۱۰۰۰ پیامک، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته، می‌توانند برای مدت ۹۰ روز از تعرفه مکالمه ۲۹۹ ریالی بهره مند شوند.

این بسته با اولین تراکنش مشترک دائمی جدید، فعال شده و پس از اتمام بسته خوش آمد، بسته مکالمه ۲۹۹ ریالی به مدت ۹۰ روز به صورت خودکار قابل استفاده خواهد شد. مشترک دائمی حداکثر یک ماه فرصت دارد تا سیم کارت فعال شده را در گوشی قرار داده، تا اولین تراکنش صورت بگیرد. از این زمان، مشترک یک هفته فرصت دارد تا از بسته خوشامد خود استفاده کند.

علاقمندان می توانند برای تهیه این نوع سیم کارت، به یکی از دفاتر خدماتی همراه اول و یا فروشگاه های زنجیره ای همراه اول در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین در این طرح، امکان خرید با شیوه دائمی و قسطی (۶ ماهه و ۳۶ ماهه) فراهم است.

6 در مورد “همراه اول از تعرفه 299 ریالی برای سیم‌کارت‌های جدیدش خبر داد”

  1. سیدابوالفضل

    سلام
    بنده با نظر اقای محمد موافقم درست میگن که همراه اول هیچ فرقی نمیذاره بین مشترکینه دائمی که از خیلی وقت پیش هزینه های بالایی را نسبت به مشترکین اعتباری پرداخت کردن و یک مشترک اعتباری با ورودیه پنج هزار تومان از همه امکانات با همون مبلغی که مشترکین دائمی استفاده میکنن برخورداره البته موافقم که همه هموطنها از تمام امکانات با هزینه های مناسب استفاده کنن ولی خوب بود یه تخفیفی به مشترکین دائمی بدن.

  2. همراه اول تعرفه های زودگذر و سودجویان ای داره. بیشتر شبیه قلاب ماهیگیری است که با این که کرم بهت تعارف میکنه ولی تورا گرفتار خواهد کرد. مشترکینی که سال ها پیش هزینه گزاف توسعه شبکه را به همراه اول پرداخت کردند الان با مشترکی که یا 5 هزار تومان به شبکه وارد میشه یکی است! بسته مکالمه را به همان قیمت میخرد و بسته دیتا را هم به همون قیمت فعال میکنه تازه آبونمان ثابت هم ندارد. حالا من پنج ماه است به ایرانسل ترابرد کردم. زمانی که به دلیل پوشش بد شبکه همراه اول وسط شهر اصفهان و برخورد بسیار بد پرسنل این اپراتور با مشترکیت به ایرانسل ترابرد کردم تعرفه مکالمه ایرانسل 499 ریال بود. بعد از دوماه تعرفه 333 ریال شد و با اعلام جشنواره تابستانی که به هر مشترک یک ماه مکالمه رایگان و بیست گیگ اینترنت میداد این بسته ها را برای من هم فعال کردند با وجود این که در تعهد قراردادی ایرانسل نبود. بعد از مدتی هم بسته اینترنت 7گیگ. و 350 هزار تومان مکالمه درون شبکه را تحت عنوان بسته وفاداری به قیمت 2 هزار تومان به بنده پیشنهاد دادند! هر ماه هم ولی جایزه و تخفیف شامل حال من میشه. هر بار هم با خدمات مشترکین تماس میگیرم برخورد بسیار عالی ای دارند و از ترابرد من تشکر میکنند! ! آخر کار هم تشکر میکنند بابت تماسی که گرفتم!
    البته پوشش شبکه ایرانسل به گستردگی همراه اول نیست ولی شبکه ای رو به رشد است و نشان داده شعور برخورد با مشتری رو هم داره. اگر تعداد مشترکین این شبکه زیادتر بشه و درآمد زایی براشون داشته باشه مسلما پوشش شبکه را هم گسترش خواهند داد تا بتوانند مشترک بیشتری جذب کنند. بنده به نوبه خودم 28 نفر از دوستان دایمی خودم رو به ایرانسل ترابرد کرده و حدود 10 سیمکارت دایمی جدید نیز برای آشنایان از ایرانسل خریداری کردم. البته نباید از یاد برد که هزینه های گسرش شبکه بسیار گزاف است و ایرانسل نیز به دلیل در اختیار نداشتن شبکه تلفن ثابت مزیت ویژه ای را از دست داده که با بهبود کیفیت اینترنت و پایین آوردن قیمت تماس سعی در جذب مخاطب بیشتر و جلب رضایت مشترکین فعلی را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH