سیستم تشخیص چهره

احتمال مجهز شدن سامسونگ گلکسی S9 به سیستم تشخیص چهره

گلکسی S9 گوشی هوشمند بعدی شرکت سامسونگ، درواقع نسخه بهبود یافته گلکسی S8 بوده که به‌ احتمال‌ زیاد با پردازنده ۷ نانومتری اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 و دوربین دوگانه عرضه می‌شود. براساس خبرهای منتشر شده، به‌ احتمال‌ زیاد سامسونگ از سیستم تشخیص چهره برای گلکسی S9 استفاده می‌کند که این سیستم شبیه به قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی در آی‌فون X است.

در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی در گوشی‌های هوشمند مشاهده‌ شده است. عده‌ای سامسونگ را متهم به کپی‌برداری از اپل می‌کنند ولی باید به این نکته توجه کرد که تفاوت فاحشی میان سیستم تشخیص چهره سامسونگ و اپل وجود دارد. سیستم تشخیص چهره سامسونگ فقط در آنلاک کردن گوشی هوشمند کاربرد دارد ولی با تشخیص چهره سه‌بعدی آی‌فون نه‌تنها می‌توان گوشی هوشمند را باز کرد، بلکه می‌توان ایموجی‌هایی براساس چهره خود بسازید و از آن در iMessage و یا برخی بازی‌ها استفاده کنیم.

سیستم تشخیص چهره

اپل و سامسونگ دو رقیب سرسخت بازار گوشی‌های هوشمند هستند و درواقع نمی‌توان هیچ‌کدام از این دو کمپانی را به کپی از دیگری متهم کرد. قبل از عرضه صفحه‌ نمایش لبه به لبه در آی‌فون X، سامسونگ از این فناوری استفاده کرد و برای قرار دادن سیستم تشخیص چهره مانند اپل در قسمت بالای صفحه‌نمایش، برشی (Notch) قرار نداد.

آی‌فون X احتمالا با تاخیر زیادی وارد بازار می‌شود که دلیل آن، طراحی جدید و منحصربه‌فرد این محصول است. باتوجه به این تعویق در عرضه و همچنین امکان معرفی زودهنگام گلکسی S9، سودآوری آی‌فون X می‌تواند دچار مشکل شود.

4 در مورد “احتمال مجهز شدن سامسونگ گلکسی S9 به سیستم تشخیص چهره”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH