U11 پلاس

انتشار رندرهایی از گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی U11 پلاس

چند وقتی‌ است که اطلاعاتی در خصوص اسمارت‌فون جدید کمپانی اچ‌تی‌سی موسوم به U11 پلاس در فضای وب منتشر می‌شود. چندی پیش مشخصات این گوشی در چند بنچمارک رویت شد و امروز نیز رندرهایی از این دستگاه به بیرون درز کرده است.

براساس آخرین گزارش‌ها، این گوشی با ابعاد 158.2 در 74.6 در 9.1 میلی‌متر رونمایی خواهد شد. این یعنی U11 پلاس، از بدنه‌ای بلندتر و البته ضخیم‌تر نسبت به گوشی ال‌جی V30 که از نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 بهره می‌برد، برخوردار خواهد بود. طبق ادعای LabTooFeR@، این افزایش ضخامت چندان هم بی‌دلیل نیست چراکه احتمالا U11 پلاس به یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپری مجهز خواهد بود که می‌تواند برای علاقه‌مندان جالب‌توجه باشد.

از طرفی دیگر، طول مدل اصلی U11 برابر با 153.9 میلی‌متر بوده که تفاوت ابعاد چندانی را با توجه به افزایش اندازه نمایشگر مدل پلاس، شاهد نخواهیم بود. سنسور اثر انگشت این گوشی می‌بایست به قسمت پشتی بدنه منتقل شود تا فضای خالی بیشتری ایجاد شود. با نگاهی به رندرهای منتشر شده، می‌توان حاشیه نسبتا زیادی را در اطراف نمایشگر مشاهده کرد. همچنین بلندگوهای استریو نیز در این قسمت جای گرفته‌اند.

با این حساب، بدنه این گوشی چندان هم بلند و کشیده نخواهد بود و طول آن همانند گوشی پیکسل 2 XL خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید این گوشی مبتنی بر طراحی V30 ساخته شده و از بلندگوهای استریو نیز بهره می‌برد.

گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی U11 پلاس در تاریخ دوم نوامبر رونمایی خواهد شد. از جمله مشخصاتی که برای این گوشی پیش‌بینی شده است می‌توان به نمایشگر 6 اینچی کوآد اچ‌دی پلاس، پردازنده اسنپدراگون 835، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید اوریو اشاره کرد.

4 در مورد “انتشار رندرهایی از گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی U11 پلاس”

  1. اشکان موسوی

    سخت افزار قوی نداره ..دوربینشم که تکه…نوکیا داره میزنه رو دست اچ تی سی اگه همین وضع پیش بره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH