گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL

گوگل پیکسل 2 گزینه‌های بیشتری را درخصوص تنظیمات رنگ صفحه‌نمایش دریافت خواهد کرد

زمانی‌که تصویری را در صفحه نمایش گوشی خود می‌بینیم، در واقع آن تصویر به‌طوری‌که کمپانی سازنده تصمیم گرفته است در اختیار ما قرار می‌گیرد. با این حال، بعضی از شرکت‌ها امکان شخصی‌سازی صفحه نمایش را برای کاربران فراهم می‌کنند. گوگل نیز در همین دسته از شرکت‌ها قرار می‌گیرد که قصد دارد این کار را برای گوشی‌های پیکسل 2 انجام دهد.

گوگل در بیانیه‌ای که در 9to5Google منتشر شده، تایید کرده است که قصد دارد گزینه‌های بیشتری را در خصوص شخصی‌سازی رنگ صفحه نمایش گوگل پیکسل 2 از طریق به‌روزرسانی‌های آینده در اختیار کاربران قرار دهد. گوگل در این بیانیه اعلام کرده:

ما می‌دانیم که برخی از کاربران رنگ‌های زنده را ترجیح می‌دهند؛ به همین منظور گزینه‌ای را جهت افزایش 10 درصدی اشباع رنگ‌های نمایشگر به آن افزودیم تا خواسته کاربران سری پیکسل را برآورده کنیم. ما همیشه به نیازهای کاربران خود توجه می‌کنیم و قصد داریم تا در صورتی‌که این تدابیر به بهبود کیفیت محصول ما کمک کند، گزینه‌های بیشتری در خصوص رنگ صفحه نمایش را از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به گوگل پیکسل 2 بیفزاییم.

لازم به ذکر بوده که در گوشی‌های پیکسل 2، حالت رنگ‌های زنده به‌صورت پیش‌فرض فعال است اما به‌نظر می‌رسد که نمایشگر این دستگاه عملکرد خوب دیگر پرچمدارانی را که به پنل اولد مجهز شده نداشته و در این زمینه علاوه‌بر محصولات سامسونگ، از گوشی‌های ال‌جی V30 و حتی نسل پیشین پیکسل‌ها نیز ضعیف‌تر عمل کرده است. به‌هر حال این تصمیمی بوده که گوگل اتخاذ کرده و باید ببینیم می‌تواند به این وضع کمک کند یا خیر؛ هر چند می‌دانیم ایده‌های گوگل به همین جا ختم نمی‌شود.

3 در مورد “گوگل پیکسل 2 گزینه‌های بیشتری را درخصوص تنظیمات رنگ صفحه‌نمایش دریافت خواهد کرد”

  1. صفحه نمایش یه چیز سخت افزاری هست چطور با نرم افزار می خواد بهترش کنه؟؟
    هر کاری کنه به صفحه های سامسونگ نمیرسه

  2. گوگل تمام تلاشش داره میکنه پیکسل هاش رقیب سامسونگ بشه اما عمرا بتونه
    حتی اپدیتی که به گوشی هاش میده همونو برای برند های دیگ نمیزنه ولی عمرا بتونه جا پای سامسونگ بزاره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH