نسخه نهایی MIUI 9.0.2.0 به‌زودی عرضه خواهد شد

کمپانی چینی شیائومی نسل جدید رابط کاربری خود را در ماه جولای و هم‌زمان با رونمایی از شیائومی Mi 5X، به‌صورت رسمی معرفی کرد. این نسخه از رابط کاربری شیائومی از آن زمان تاکنون در حالت بتا بوده و در نسخه مخصوص به کاربران توسعه دهنده در دسترس است. میلیون‌ها اسمارت‌فون ساخته شده توسط شیائومی در انتظار انتشار نسخه نهایی این نسل از MIUI هستند، از این رو Huang Longzhon که یکی از مدیران شیائومی است در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده که به‌زودی نسخه پایدار MIUI 9 منتشر خواهد شد.

او هم‌چنین یک اسکرین‌شات از یک شیائومی Mi 6 را که از نسخه پایدار MIUI 9 استفاده می‌کند، منتشر کرده که تایید کننده صحبت‌هایش باشد. بنابراین می‌توان به‌صورت قطعی اعلام کرد که شیائومی در حال کار بر روی نسخه پایدار MIUI 9 است تا این نسخه از رابط کاربری را از حالت آزمایشی خارج سازد، مطمئنا این اتفاق می‌تواند برای میلیون‌ها کاربر تاثیرگذار باشد.

او هم‌چنین اشاره کرده که در حالت عادی دو ماه پس از انتشار نسخه آزمایشی، نسخه پایدار یک سیستم عامل منتشر می‌شود، اما از آن‌جا که MIUI 9 یک سیستم جدید بوده، مدت زمان بیشتری برای آماده‌سازی نسخه نهایی طول کشیده است. تمامی اسمارت‌فون‌هایی که در لیست دریافت MIUI 9 بودند، نسخه 9.0.2.0 را نیز دریافت خواهند کرد با این تفاوت که قابلیت مولتی ویندو ممکن است تنها برای مدل‌های خاصی در دسترس باشد. هم‌چنین انتظار می‌رود در این نسخه از MIUI 9 قابلیت تشخیص چهره برای بازگشایی تلفن‌همراه به‌صورت نرم‌افزاری اضافه شود؛ به این ترتیب کاربران بدون نیاز به سخت‌افزار خاصی قادر خواهند بود به یک روش جدید بیومتریک قفل اسمارت‌فونشان را باز کنند.

علاوه‌بر ویژگی‌های گفته شده در MIUI 9، قابلیت‌های تازه‌ای هم‌چون smart assistant و smart app launcher را نیز شاهد خواهیم بود که موجب بهینه شدن دستگاه و افزایش سرعت آن می‌شود. خبرهای منتشر شده نشان می‌دهند که نسخه نهایی MIUI 9 تا پایان ماه اکتبر یا اوایل نوامبر برای کاربران در دسترس خواهد بود.

5 در مورد “نسخه نهایی MIUI 9.0.2.0 به‌زودی عرضه خواهد شد”

  1. اشکان موسوی

    اپل با اون همه دم تشکیلاتش سهامش اومد پایین شیائومی دیگ ب چه امیدی میخواد با سامسونگ رقابت کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH