هواوی تولید میت 10 را برای پاسخ به درخواست کاربران افزایش داد

کمپانی هواوی در تاریخ 16 اکتبر از گوشی‌های جدید سری میت 10 خود رونمایی کرد و چهار روز بعد یعنی 20 اکتبر، عرضه آن در کشور چین آغاز شد. قیمتی که هواوی برای گوشی‌های سری میت 10 خود در بازار چین در نظر گرفته، بسیار ارزان‌تر از قیمت تعیین‌ شده این گوشی برای فروش در بازار اروپا است.

هواوی میت 10 با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، با قیمت 3899 یوان به فروش می‌رسد و مدل مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، با قیمت 4499 یوان عرضه می‌شود. حال شواهد نشان می‌دهد که استقبال بالای خریداران در آغازین روزهای عرضه، منجر به کاهش چشمگیر موجودی اولیه این گوشی شده و از این‌رو، هواوی به‌منظور پاسخ به نیازهای بازار، حجم تولیدات خود را تا 10 درصد افزایش داده است.

بدون شک، طراحی چشم‌نواز و پردازنده مجهز به هوش مصنوعی کایرین 970، نقش تعیین‌کننده‌ای را در افزایش محبوبیت این گوشی داشته‌اند. پیش‌فروش این گوشی از تاریخ 17 اکتبر در کشور چین آغاز شد و چیزی حدود 588 هزار سفارش، برای آن ثبت شد. در پایان مهلت تعیین شده برای پیش‌فروش، میزان سفارش‌های کاربران از حجم اولیه تولید شده میت 10، بیشتر بود و به همین دلیل، دست بسیاری از کاربران از خرید این اسمارت‌فون کوتاه ماند.

بروس لی، از مدیران ارشد کمپانی هواوی، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین عنوان کرده میت 10 از تکنولوژی‌های جدید متعددی بهره می‌برد و در مقایسه با مدل‌های پیشین، از قطعات بیشتری در ساخت آن استفاده شده است؛ از این‌رو، فرآیند تولید این گوشی زمان بیشتری را صرف خواهد کرد.

وی در ادامه افزود که استقبال از این گوشی فراتر از تصورات این شرکت بوده و همین مسئله، سبب پایان یافتن زودهنگام موجودی این اسمارت‌فون شده است. قرار است عرضه میت 10 پرو و میت 10 پورش دیزاین نیز از 15 نوامبر آغاز شود و براساس پیش‌بینی‌ها، این دو گوشی نیز به سرنوشت میت 10 دچار شوند.

5 در مورد “هواوی تولید میت 10 را برای پاسخ به درخواست کاربران افزایش داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH