تلگرام

از این پس کاربران تلگرام می‌توانند بیش از سی هزار عضو در سوپرگروه‌ها داشته باشند

توسعه‌دهندگان پیام‌رسان تلگرام تصمیم گرفته‌اند تا تعداد کاربران حاضر در سوپر گروه‌ها را به بیش از سی هزار نفر برسانند. به گفته شرکت، حال دیگر سوپرگروه‌ها و گروه‌های معمولی شباهت زیادی به یکدیگر دارند و قرار است با خارج کردن گروه‌های معمولی، تنها قابلیت ساخت سوپرگروه در نرم‌افزار باقی بماند. تلگرام در کانال خود پستی با این مضمون گذاشته است:

در برخی گروه‌ها مشاهده شده که تعداد اعضا به بیش از 20 هزار نفر رسیده است. حال گروه‌های تلگرامی می‌توانند بیش از 30 هزار عضو داشته باشند.

این تغییر نیازی به به‌روزرسانی پیام‌رسان ندارد و به‌صورت خودکار بر روی آن اعمال می‌شود. با وجود قابلیت ساخت چنین گروه‌های بزرگی، به‌نظر می‌رسد شاهد آشفتگی کمی در گروه‌ها باشیم که مدیران تلگرام بیان کرده‌اند ادمین گروه‌ها می‌توانند از مجوزهای پیشرفته و همچنین butler bots برای حفظ نظم گروه استفاده کنند.

در ماه جولای و با انتشار نسخه 4.1 تلگرام، سوپرگروه‌ها می‌توانستند تا 10 هزار نفر عضو جذب کنند. به‌روزرسانی مذکور اهمیت ویژه‌ای داشت؛ چراکه کاربران می‌توانستند مدیرانی با قابلیت‌های محدود برای گروه تعریف کنند. به عنوان مثال مدیر می‌توانست تصمیم بگیرد کدام یک از مدیران گروه‌ها اجازه حذف اعضا، پیام‌ها یا اضافه کردن مدیری دیگر را داشته باشند. چند هفته پیش، قابلیت مخفی کردن پیام‌ها برای اعضای جدید اضافه شده به گروه‌ها، در دسترس مدیران گروه‌ها قرار گرفت که کنترل بیشتری را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

5 در مورد “از این پس کاربران تلگرام می‌توانند بیش از سی هزار عضو در سوپرگروه‌ها داشته باشند”

    1. بهترین برنامه چت دنیا واتس اپ است با بیش از 1.2 میلیارد کاربر! نه تلگرام 100میلیونی که همشون ایرانی هستن!تماس تصویری،تماس صوتی و امنیت به مراتب بالاتر از تلگرام!

    1. باهات موافق بدجور! متاسفانه مردم ما فقط از تلگرام استفاده می کنن! اونم به خاطر چند تا کانال الکی و وقت تلف کن!! در حالیکه سیستم رمزنگاری واتس اپ متعلق به سیگنال و شرکت open whisper هست که فوق العاده هست،اما رمزنگاری تلگرام یه روش از من درآوردی دورف هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH