اپل شرکت PowerbyProxi را خریداری کرد؛ گام بلند کوپرتینویی‌ها در دنیای شارژ وایرلس

کمپانی اپل در ماه سپتامبر از سه گوشی جدید خود به نام‌های آی‌فون 8، آی‌فون 8 پلاس و آی‌فون X رونمایی کرد و همان‌طور که می‌دانید، این سه گوشی به‌عنوان اولین آی‌فون‌های مجهز به فناوری شارژ وایرلس عرضه خواهند شد. حال این کمپانی اعلام کرده که شرکت PowerbyProxi را که در زمینه طراحی و توسعه محصولات مجهز به فناوری شارژ وایرلس فعالیت دارد، به زیرمجموعه خود اضافه کرده است.

البته ورود اپل به حوزه شارژ وایرلس اندکی با تاخیر همراه بوده چراکه چند سالی می‌شود رقبای اندرویدی این کمپانی، برخی از محصولات خود را مجهز به این فناوری روانه بازار کرده‌اند. حال با خرید این شرکت توسط اپل، انتظار می‌رود که شاهد عرضه محصولات بیشتری با برند اپل که به فناوری شارژ وایرلس مجهز شده‌اند، باشیم. از جمله محصولات مورد انتظار می‌توان به یک پد بزرگ شارژ وایرلس اشاره کرد که قادر است تا 150 وات را از طریق مواد غیرفلزی پشتیبانی کند.

شرکت PowerbyProxi

به گفته جیک ساندرز، از محققان مرکز ABI Research، کاربران محصولات هوشمند، بیشتر به استفاده از شارژرهایی تمایل دارند که قادر به شارژ چند دستگاه باشد و به‌زودی پدهای شارژ تک‌محصولی جایی در میان کاربران نخواهند داشت. این بدین معناست که در آینده، شاهد تولید پد شارژی از سوی اپل خواهیم بود که قادر است اپل واچ، آی‌فون و یا کیس شارژ باتری ایرپاد را به‌صورت همزمان شارژ کند.

بد نیست بدانید که شرکت PowerbyProxi در سال 2007 تاسیس شد و در سال 2013 نیز شرکت Samsung Investors، چهار میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری کرد. طبق گفته فادی میشریکی، مدیرعامل PowerbyProxi، این شرکت همچنان به تلاش‌های خود در زمینه توسعه فناوری شارژ وایرلس ادامه خواهد داد.

3 در مورد “اپل شرکت PowerbyProxi را خریداری کرد؛ گام بلند کوپرتینویی‌ها در دنیای شارژ وایرلس”

  1. اون موقع که سامی دنبال ساخت شارژر وایرلس بود اپل داشت سنسور تشخیص چهره سه بعدی می ساخت بعله اینجوریاست?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH