آنر

براساس رندر فاش شده، آنر V10 از نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد

آنر V9 یکی از اولین پرچمداران معرفی شده در سال جاری بود. چند ماه بعد نیز این گوشی با نام آنر 8 پرو در خارج از چین عرضه شد. شرکت هواوی در تاریخ 5 دسامبر دیوایس جدیدی را معرفی می‌کند و برخی منابع می‌گویند که این گوشی همان آنر V10 است.

ماه گذشته تصویری از پنل جلویی گوشی منتشر شد که آن را مربوط به مدل V10 می‌دانند. این عکس، نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 را نشان داده که نویدبخش تغییرات اساسی در سری مذکور است. اما با وجود این‌که در بیشتر گوشی‌های با نسبت تصویر 18:9، اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی قرار گرفته، احتمالا در این مدل شاهد حضور آن در جلوی دستگاه باشیم. این مسئله‌ای نامعمول بوده، زیرا در گوشی آنر V9 با وجود صفحه نمایش مرسوم 16:9، اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی واقع شده است.

بیایید کمی فکر کنیم. پوستر مربوط به مراسم 5 دسامبر، قسمت جلویی یک گوشی ناشناخته را نشان می‌دهد که بدون شک با توجه به اندازه لبه‌ها، دارای صفحه نمایش با نسبت 18:9 خواهد بود، البته این گوشی فاقد دکمه فیزیکی هوم است. همچنین مدیر عامل هواوی در کنگره IFA 2017 اظهار کرد که پرچمدار آنر بعدی در اوایل سال 2018 به همراه یک تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه خواهد شد.

آنر V10

هواوی در ماه دسامبر یک گوشی جدید را معرفی خواهد کرد. اگر تصاویر پنل‌ها واقعی باشند، رندر پیش‌تر فاش شده، به دلیل عدم وجود دکمه هوم، مربوط به گوشی آنر V10 نیست. به ناچار بایستی برای افشای اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم تا بتوانیم امکان عرضه گوشی آنر V10 در سال جاری و وجود اسکنر اثر انگشت در بخش جلویی آن را تایید کنیم.

2 در مورد “براساس رندر فاش شده، آنر V10 از نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH