نسخه 2018 نوکیا 6

گوشی هوشمند نوکیا 2 در بنچمارک آنتوتو رویت شد

مدتی است که شایعات زیادی درباره گوشی نوکیا 2 به گوش می‌رسد. آخرین خبرهای نوکیا 2 نیز به حضور این اسمارت‌فون در بنچمارک آنتوتو مربوط می‌شود.

دریافت تاییدیه بلوتوث از موسسه SIG، حضور در لیست پیش فروش یکی از فروشگاه‌های اینترنتی آمریکا، تصاویری که توسط حساب کاربری evleaks@ منتشر شد و حالا نیز رویت شدن این گوشی در بنچمارک آنتوتو همگی نمونه‌هایی از اخباری هستند که نوکیا 2 در این چند وقت به خود اختصاص داده است.

گوشی نوکیا 2

از مهم‌ترین مشخصات گوشی نوکیا 2 که در بنچمارک آنتوتو با کد TA-1035 ظاهر شده می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 212، رم 1 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. با این مشخصات کاملا واضح بوده که با یک محصول پایین‌رده‌ روبرو هستیم. دوربین‌ها هم همانند آن‌چه در شایعات قبلی دیده بودیم خواهند بود. دوربین اصلی این اسمارت‌فون دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی خواهد بود. با قیمت 99 دلاری که این گوشی دارد، مورد شگفت‌انگیزی در آن نمی‌بینیم.

با آن‌که اندازه صفحه نمایش این هندست مشخص نشده اما می‌توان گفت که در بازه 4.7 تا 5 اینچ قرار دارد و خوشبختانه رزولوشن این پنل اچ‌دی است. در مورد ظرفیت باتری نیز پیش از این به یک باتری 4000 میلی‌آمپری اشاره شده بود. کمپانی HMD دو روز دیگر رویدادی را در هند برگزار خواهد کرد، شاید نوکیا 2 در همین مراسم معرفی شود.

3 در مورد “گوشی هوشمند نوکیا 2 در بنچمارک آنتوتو رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH