اکسپریا Assist توسط سونی در فروشگاه گوگل‌پلی عرضه شد

همانند شرکت‌های گوگل، اچ‌تی‌سی و وان‌پلاس، شرکت سونی نیز تصمیم گرفت یکی از نرم‌افزارهایی را که به‌صورت پیش‌فرض بر روی محصولات تولیدی خود قرار می‌دهد را در گوگل‌پلی عرضه کند. این برنامه اکسپریا Assist نام دارد.

البته دارندگان دیگر محصولات و برندها نمی‌توانند از این برنامه استفاده کنند، ولی این اقدام سونی باعث به‌روزرسانی راحت‌تر آن می‌شود و دیگر نیازی به انتشار فریمور نخواهد بود. نرم‌افزار اکسپریا Assist برای آموزش کار با گوشی‌های هوشمند این شرکت ژاپنی طراحی شده است. این برنامه به‌صورت هوشمند با توجه به الگوی کاری مالک دستگاه، دستورالعمل‌هایی را برای استفاده هر چه بهتر ارایه می‌کند.

اکسپریا Assist

این برنامه تنها نرم‌افزاری بوده که کمک مداوم را برای کاربران تازه وارد Xperia به ارمغان می‌آورد. به یاد داشته باشید با توجه به این‌که نرم‌افزار به‌صورت هوشمند اقدام به جمع‌آوری و بررسی آماری کارهای کاربر می‌کند، کار کردن بیشتر با آن موجب ارتقا و بهبودش خواهد شد.

8 در مورد “اکسپریا Assist توسط سونی در فروشگاه گوگل‌پلی عرضه شد”

  1. یه نکته دیگه در مورد آمار کامنتها: فقط یه نفر فن سونی بوده با ۱۹ دیدگاه. بقیه که فن سونی نبودن بالای ۲۰۰ ۳۰۰ تا دیدگاه. مصداق آدمهایی که از عقلشون استفاده میکنن زیاد حرف نمیزنن. (و بالعکس)

  2. کامنتهای ملت رو میخونم خنده م میگیره. یعنی ننشستن ببینن خبر در مورد چی بوده و نرم افزاره کارش چیه. وقتی تا حالا از نزدیک ندیدینش چطوری نظر میدین؟ به قول یه آقایی ما توی ایران ما سه چیز زیاد داریم: وکیل، قاضی، کارشناس.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH