فناوری Face ID در آی‌فون‌های سال 2018 تغییر نخواهد کرد

یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های جدید آی‌فون X، استفاده از فناوری Face ID است. این تکنولوژی ترکیبی از دوربین و چند حسگر بوده که کمک می‌کنند تا کار تشخیص چهره کاربر جهت باز کردن قفل دستگاه دقیق‌تر شده و کمتر بتوان آن را فریب داد.

حال شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که آیا اپل فناوری مذکور را بهبود خواهد بخشید؟ تحلیلگر KGI Securities، آقای Ming-Chi Kuo در پاسخ به این سوال گفته که این کار حداقل در آی‌فون‌های 2018 صورت نخواهید پذیرفت و شرکت همان حسگرهای استفاده شده در سال 2017 را به‌کار خواهد برد.

فناوری Face ID

ظاهرا این کار به دلیل آن است که اپل به‌تازگی از پس پیچیدگی تولید قطعات مختلف Face ID برآمده است و برای اجتناب از هرگونه مشکلی برای تولید محصولات جدید در سال 2018، ریسک تغییر در فرآیند تولید را نخواهد پذیرفت. البته در خصوص بد یا خوب بودن این تصمیم نمی‌توان اظهار نظری کرد؛ چراکه تا عرضه رسمی این گوشی و استفاده از فناوری مذکور و بازتاب عملکرد آن توسط کاربران باید صبر کرد.

پیش از این، اخباری منتشر شده بود که حکایت از آن داشتند احتمال استفاده از این فناوری در آی‌فون‌های سال بعد رابطه مستقیمی با استقبال یا عدم استقبال کاربران از آن دارد. همچنین صحبت‌هایی از راه یافتن فناوری Face ID در آی‌پد پرو هم شنیده شده است. در هر صورت، تا تاریخ سوم نوامبر و عرضه رسمی گوشی آی‌فون X زمان زیادی باقی نمانده و همچنین تجربه و بازخورد کاربران اهمیت ویژه‌ای برای شرکت اپل خواهد داشت.

5 در مورد “فناوری Face ID در آی‌فون‌های سال 2018 تغییر نخواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH