پیکسل 2

پیش‌فروش گوگل پیکسل 2 بسیار بیشتر از نسخه قبلی خود بوده است

مدتی پیش بود که گوگل اقدام به عرضه پیکسل 2 و پیکسل 2 XL نمود که نسخه جدید پرچم‌داران این شرکت در سال گذشته، یعنی پیکسل و پیکسل XL، محسوب می‌شوند. ظاهرا محصولات تازه وارد از پیشینیان خود محبوبیت بیشتری داشته‌اند. گوگل فاش کرده که پیش‌فروش دو پرچم‌دار خود در سال جاری، دو برابر پرچم‌داران آن در سال گذشته بوده است.

مدیر اجرایی شرکت، ساندرای پیچای، ضمن بیان این موضوع، از ارائه ارقام دقیق خودداری کرده و همین موضوع باعث آن شده تا نتوان تخمین درستی از فروش این گوشی بدست آورد و در نهایت نتوان با مقایسه فروش آن با عناوین بزرگ همچون گلکسی S8، برآوردی از موفقیت گوگل در این زمینه بدست آورد.

پیکسل 2

پیکسل 2 با واکنش مثبت منتقدان مواجه شده و طراحی، عملکرد و دوربین آن مورد ستایش قرار گرفته است. اگرچه گزارشاتی نیز در خصوص مشکلات صفحه نمایش پیکسل 2 XL انتشار یافته است.

مدیر اجرایی گوگل همچنین عنوان کرده که راهبرد شرکت در خصوص عرضه دستگاه‌های یادشده تجانسی خواهد بود و در آینده محصولات با هدف بازاریابی و فروش بیشتر به کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد. شراکت با فروشگاه‌های بیشتر نیز از جمله برنامه‌های شرکت برای گسترش بازار فروش خود است.

5 در مورد “پیش‌فروش گوگل پیکسل 2 بسیار بیشتر از نسخه قبلی خود بوده است”

  1. خب معلومه هرگوشی جدید بیاد بهتره بیشتر میخرن دیگه ولی نمیدونن چه کلای داره سرشون میره با خرید پیکسل۲

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH