آنر

گوشی هوشمند آنر V10 با سه مدل مختلف در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات چین رویت شد

سه دیوایس جدید از برند آنر تاییدیه کمیسیون ارتباطات چین را دریافت کردند. این دستگاه‌ها که گفته می‌شود سه مدل مختلف از گوشی هوشمند آنر V10 هستند با شماره مدل‌های BKL-AL00 ،NI-ALOO و BKL-AL20 موفق به اخذ مجوزهای این کمیسیون شده‌اند.

متاسفانه در وب‌سایت این سازمان جزئیاتی از این دستگاه‌ها منتشر نشده اما پیش از این شایعاتی درباره این اسمارت‌فون به گوش رسیده‌اند. نخستین شایعات به صفحه نمایش 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 و رزولوشن 2880 در 1440 اشاره کرده بودند.

به‌نظر می‌رسد تراشه قدرتمند کایرین 970 پردازش اطلاعات همه مدل‌های گوشی هوشمند آنر V10 را بر عهده دارد و این سیستم را از روز اول اندروید اوریو هدایت خواهد کرد. احتمالا مدل‌های مختلف گوشی هوشمند آنر V10 با رم 4/6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی عرضه خواهند شد. با توجه به طراحی این هندست، انتظار داریم هر دو سمت این دستگاه شیشه‌ای و فریم اصلی از جنس فلز باشد.

بخش دوربین آنر V10 پیکربندی مشابهی با هواوی میت 10 خواهد داشت؛ با این تفاوت که لنزهای دوربین‌های آن توسط لایکا ساخته نشده و از گشودگی دریچه دیافراگم متفاوتی برخوردارند. انتظار داریم قیمت این گوشی از 422 دلار شروع شود که به‌طور قابل ملاحظه‌ای کم‌تر از قیمت هواوی میت 10 است. هواوی مراسمی را برای روز 5 دسامبر در شهر لندن در نظر گرفته که احتمالا در آن شاهد رونمایی از آنر V10 خواهیم بود.

5 در مورد “گوشی هوشمند آنر V10 با سه مدل مختلف در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات چین رویت شد”

  1. کلا چه برند هوآووی چه هانر واقعا ک حرف نداره محشره ، درسته ک سامسونگ هم در تکنولوژی تلفن همراه خیلی خوب کار میکنه و حتی طراحیش هم خیلی خوبه اما به شخصه از هوآووی و هانر بینهایت خوشم از هر ۲برند هم استفاده کردم چه گوشیهای سری میت هوآووی و چه هانره۸ و ه‍انر۹ و خیلی راضی هستم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH