ظاهر شدن خطوط بر روی نمایشگر؛ مشکل جدید اپل‌واچ 3!

اگر از خریداران اپل‌واچ 3 بوده‌اید یا قصد تهیه آن را دارید، باید گفت اپل به‌تازگی مشکلی را در برخی از این محصولات شناسایی کرده است که به موجب آن، خطوطی بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. براساس گزارش 9to5Mac، ظاهرا برخی از کاربران اپل‌واچ 3 در کناره‌های صفحه نمایش ساعت هوشمند خود خطوطی را مشاهده کرده‌اند.

اپل‌واچ 3

این گزارش ادعا می‌کند که اپل ضمن اعلام نمودن این مشکل به فروشندگان، راه‌حلی برای تعمیر آن‌ها هم ارائه کرده است. ظاهرا مشکل مذکور تنها در مدل‌های وای‌فای مشاهده شده؛ با توجه به تفاوت ساختار مدل‌های مختلف ساعت‌ها و همچنین اجزای به‌کار گرفته شده در ساخت آن‌ها، دور از ذهن هم نیست که مدل‌های مجهز به سیم‌کارت با چنین مشکلی روبرو نشوند. اما همچنان باید منتظر گزارش کاربران در این خصوص ماند.

هنوز دلیل اصلی مشکل شناسایی نشده اما اپل به خریداران پیشنهاد داده است برای پیدا شدن خطوط، انگشت خود را بر لبه‌های ساعت بکشند تا خطوط در صورت وجود، مشخص شوند؛ یا به راحتی می‌توانند با بازدم بر روی صفحه نمایش از سالم بودن یا نبودن آن اطمینان حاصل کنند. در حال حاضر تعمیری برای دستگاه‌های آسیب‌دیده انجام نمی‌شود و در عوض اپل به راحتی مدل‌های معیوب را تعویض می‌کند.

4 در مورد “ظاهر شدن خطوط بر روی نمایشگر؛ مشکل جدید اپل‌واچ 3!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH