تاریخ عرضه رابط کاربری شیائومی MIUI 9 مشخص شد

چندی پیش بود که کمپانی شیائومی رسما از گوشی‌های سری Redmi Y خود که بیشتر بر روی دوربین سلفی تمرکز دارند، رونمایی کرد. اکنون جدا از معرفی گوشی‌های Redmi Y1 و Redmi Y1 Lite، این سازنده تاریخ انتشار جدیدترین نسخه از رابط کاربری خود یعنی MIUI 9 را نیز اعلام نمود.

نهمین نسخه از رابط کاربری این کمپانی با بهبود‌های بسیاری همراه گشته و قابلیت‌های جدید زیادی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. همچنین شیائومی ادعا می‌کند که MIUI 9 به اندازه اندروید خام سریع بوده و خبری از عملکرد کند یا تاخیر نیست. نکته جالب صحبت‌های یکی از سخنگویان این کمپانی چینی است که اعلام کرده MIUI 9 نسبت به رابط کاربری سامسونگ سریع‌تر عمل خواهد کرد.

همچنین وی تاکید می‌کند که در مقایسه انجام شده میان دو گوشی Redmi Note 4 و Mi A1 رابط کاربری جدید چینی‌ها از نظر زمان موردنیاز برای اجرای برنامه‌ها دقیقا مشابه نسخه اصلی سیستم‌ عامل اندروید است. باید خاطر نشان کرد که در این آزمایش هر دو گوشی مورد بحث از سخت‌افزاری مشابه بهره می‌برند اما اسمارت‌فون اول به رابط کاربری این شرکت و گوشی دوم به اندروید خام مجهز شده است.

MIUI 9

با وجود این‌که اخیرا گوگل از هشتمین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اوریو رونمایی کرده ولی نسخه جدید رابط کاربری شیائومی از اندروید نوقا استفاده خواهد کرد. از ویژگی‌های جدید رابط کاربری مورد بحث، می‌توان به پشتیبانی از دستیار هوشمند اشاره نمود که برای فعال‌سازی تنها کافیست در صفحه هوم اسکرین به سمت بالا سوایپ نمایید.

اجرای دو اپلیکیشن به‌صورت همزمان و وجود 21 آیکون جدید از دیگر قابلیت‌های این رابط کاربری است. همچنین نرم‌افزار ویرایش تصویر موجود با ابزارهای جدید به‌روز گشته و این رابط کاربری امکانات مختلف تازه‌ای مانند افزایش سرعت CPU، افزایش سرعت Wi-Fi، بهبود مدیریت اپلیکیشن‌های در حال اجرا در پس‌زمینه و یک برنامه مدیریت فایل جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گفته می‌شود نهمین نسخه از رابط کاربری این سازنده، از امروز برای کاربران گوشی‌های Mi MIX 2 ،Mi Max 2 و Redmi Note 4 منتشر خواهد شد. ضمنا برای مشاهده لیست بقیه گوشی‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، به این لینک مراجعه نمایید.

5 در مورد “تاریخ عرضه رابط کاربری شیائومی MIUI 9 مشخص شد”

  1. بعد یه مدت اینا کند میشن بی کیفیت میشن هنگ میکنن اصلا به درد نمیخورن هرکی بخره پولش حروم کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH