آی‌فون X: شکننده‌ترین گوشی گران‌قیمت در جهان!

اگر از کیس محافظ بر روی گوشی آی‌فون X خود استفاده نکنید، احتمالا فرجامی ناخوشایند در انتظار آن خواهد بود. ممکن است ویدیویی که مربوط به تاریخ 19 سپتامبر سال 2014 بوده و هم‌اکنون معروف شده است را به یاد داشته باشید. همان روزی که گوشی اپل آی‌فون 6 عرضه شد و فردی 18 ساله، این دستگاه جدید را از اپل استور شهر سیدنی استرالیا خریداری کرد. در آن صحنه یک خبرنگار تلویزیونی تصمیم گرفت مصاحبه‌ای را با فردی که گوشی جدیدش را به همراه جعبه آن حمل می‌کرد و دوربین‌های تلویزیونی بر روی او تمرکز کرده بودند، ترتیب دهد. جک جعبه را باز کرد و گوشی آی‌فون 6 جدید او از سمت راست به بیرون غلتید و با سطح پیاده رو برخورد کرد.

بگذارید به 3 سال جلوتر یعنی سال 2017 برویم. گوشی اپل آی‌فون X عرضه شده و در حالی‌که اپل ادعا می‌کند که شیشه به‌کار رفته در قسمت جلویی و پشت گوشی از مقاوم‌ترین جنسی که تا به‌حال در اسمارت‌فون‌ها دیده شده، ساخته شده است، ولی این بدان معنا نبوده که در صورت سقوط از ارتفاع، گوشی شما نخواهد شکست. در تصویر زیر می‌توانید دستگاهی را مشاهده کنید که بعد از سقوط از ارتفاع، شکسته است!

آی‌فون X

آی‌فون X خیره‌کننده به‌نظر می‌رسد. اما اگر مالک یکی از آن‌ها باشید، بدین معناست که حداقل برای یک گوشی لوکس سرمایه‌گذاری کرده‌اید. مطمئنا شما می‌توانید با پرداخت چند دلار بیش‌تر برای تهیه کیس، از سرمایه خود محافظت کنید. در صورتی‌که مایل نیستید با قرار دادن کیس محافظ بر روی گوشی خودتان از زیبایی آن بکاهید، به تصویر فوق نگاهی بیندارید. آیا ترجیح می‌دهید که گوشی جدیدتان به سرنوشتی مشابه یکی از دستگاه‌های آی‌فون X سقوط کرده دچار شود!؟

9 در مورد “آی‌فون X: شکننده‌ترین گوشی گران‌قیمت در جهان!”

  1. اپل فقط به درد ادم های عقده ای میخوره که میرن جلوی آینه با سیب گاز زده گندیده عکس میگیرن و میزنن تو اینستاگرام… واقعا برای این جور ادم ها متاسفم. اینقدر پول دارم که برم آیفون Xبخرم ولی خب پول برام ارزش داره چون براش خیلی زحمت کشیدم و پس پولم رو برای آیفون حرام نمیکنم الان گلکسی نوت 8 دارم و گوشی بعدیم گلکسی اس9 یا نوت 9 هستش. آیفون X در برابر نوت8 هیچه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH