وان‌پلاس‌ 5T در GFXBench رویت شد؛ نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9

کمپانی وان‌پلاس‌ اخیرا از تصمیم خود برای رونمایی از اسمارت‌فونی جدیدی تحت عنوان وان‌پلاس‌ 5T خبر داد و روز گذشته نیز با انتشار تیزری رسمی، وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در این گوشی تایید کرد. اما امروز وان‌پلاس‌ 5T در بنچمارک GFXBench رویت شده که برخی از مشخصات این اسمارت‌فون را برای علاقه‌مندان به این برند چینی فاش می‌کند.

البته این لیست اکنون در وب‌سایت بنچمارک نام‌برده مشاهده نمی‌شود و به‌طور دقیق مشخص نیست که آیا از وب‌سایت برداشته شده و یا این‎‌که ساختگی است. از این‌رو، باید در قبول این اطلاعات وسواس بیشتری به خرج داد. با این‌حال، براساس آن‌چه‌ که در این لیست آمده، وان‌پلاس‌ 5T به اندروید 7.1.1 مجهز خواهد بود و خبری از اندورید 8 نخواهد بود که این مسئله نمی‌تواند خبر خوبی برای علاقه‌مندان باشد. اگر خاطرتان باشد، سال گذشته گوشی وان‌پلاس‌ 3T نیز با چنین سناریویی رونمایی شد به‌طوری‌که علی‌رغم عرضه اندروید نوقا، این گوشی مجهز به اندروید مارشمالو روانه بازار شد و چند هفته بعد، به‎روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.01 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و با نسبت ابعاد 18:9 اشاره کرد. بار پردازشی این گوشی به دوش پردازنده اسنپدراگون 845 خواهد بود که در کنار خود، تراشه گرافیکی آدرنو 540 را خواهد دید.

وان‌پلاس‌ 5T

گفته می‌شود که این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل نخست به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و مدل دوم نیز به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود. در قسمت پشتی این گوشی از سنسور دوگانه 16 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی نیز از سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

هنوز اطلاعاتی درخصوص ظرفیت باتری این دستگاه منتشر نشده است. اما پت لاو (Pete Lau)، از بنیانگذاران کمپانی وان‌پلاس‌، اخیرا عنوان کرد که این گوشی به فناوری شارژ وایرلس مجهز نخواهد بود. وی در این خصوص توضیح داد که استفاده از فناوری شارژ وایرلس، منجر به افزایش ضخامت بدنه گوشی خواهد شد که نمی‌تواند برای کاربران قابل‌قبول باشد. هنوز زمان دقیقی برای رونمایی از این اسمارت‌فون اعلام نشده، اما شنیده‌ها‌ حاکی از آن بوده که وان‌پلاس‌ 5T در تاریخ 16 نوامبر رونمایی خواهد شد.

4 در مورد “وان‌پلاس‌ 5T در GFXBench رویت شد؛ نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH