ZTE: نسخه جدید گوشی Axon 7 در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد

سال گذشته، شرکت ZTE از اسمارت‌فون جدیدی تحت عنوان Axon 7 رونمایی کرد. محصولی که توانست تحسین بسیاری از کاربران و همچنین منتقدان را برانگیزد و به فروش قابل‌توجهی نیز در بازار دست یابد. درواقع، این گوشی جزو یکی از گوشی‌های پرچمدار مقرون‌به‌صرفه‌ سال گذشته شناخته می‌شود.

اما امسال و درحالی‌که همگان منتظر رونمایی از نسل جدید Axon 7 بودند، این شرکت چینی از مدل دیگری تحت عنوان Axon M پرده برداشت که یک گوشی تاشو مجهز به دو نمایشگر بود. رونمایی از این گوشی، شائبه‌های زیادی را در ذهن علاقه‌مندان به محصولات این شرکت به‌وجود آورد، به‌طوری‌که مشخص نبود که آیا مدل جدید Axon 7 طی هفته‌ها و ماه‌های آتی رونمایی خواهد شد یا خیر.

در همین رابطه، اخیرا یکی از کاربران توییتر به نام Andrew Wallace در توییتی به نمایندگی ZTE در کشور آمریکا سوالی را در خصوص عرضه نسل جدید گوشی Axon 7 پرسید. در پاسخ این پرسش آمده بود که ZTE در حال کار بر روی نسخه جدید این گوشی است.

Axon 7

شرکت ZTE در واکنش به این سوال عنوان کرد که قطعا شاهد عرضه نسخه جدیدی از این گوشی خارق‌العاده خواهیم بود. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص این گوشی منتشر نشده و تنها چیزی که می‌دانیم این است که مدل جدید Axon 7 به‌زودی رونمایی می‌شود.

برای آن دسته از کاربرانی که با مشخصات Axon 7 آشنایی ندارند، باید بگوییم که این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2K، شیشه 2.5D و محافظ صفحه گوریلا گلس 4 مجهز شده است.

باتری این گوشی از ظرفیت 3250 میلی آمپری برخوردار است و از تکنولوژی شارژ سریع QuickCharge 3.0 شرکت کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی Axon 7 از سنسور 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و قابلیت‌هایی همچون لرزشگیر اپتیکال و لرزشگیر الکترونیکی بهره می‌برد و دوربین سلفی آن نیز به سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و لنز زاویه باز 88 درجه‌ای مجهز شده است. باتوجه به این‌که هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با مدل جدید این گوشی منتشر نشده، احتمالا ZTE از این اسمارت‌فون در اوایل سال آینده میلادی رونمایی خواهد کرد.

7 در مورد “ZTE: نسخه جدید گوشی Axon 7 در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد”

  1. این اکسون سونو اگه بتونید از خارج کشور تهیه کنید چون داخل نیست، اونموقع هواوی شیاعومی سامسونگ و همه این برند آشغالارو میریختین دور. خخخخخخخخ.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH