اگر از نسخه آزمایشی اندروید 8.1 استفاده می‌کنید، به هیچ وجه آن را ریست فکتوری نکنید!

بریک شدن یک اسمارت‌فون به هیچ عنوان نمی‌تواند مفرح و لذت‌بخش باشد، با این‌حال اگر دوست دارید اسمارت‌فونتان را همانند یک تکه آجر بی‌فایده از کار بیندازید، می‌توانید ریست فکتور کردن را در اندروید 8.1 امتحان کنید!

Tom Bolger یکی از کاربرانی بوده که نسخه 8.1 اندروید بتا را بر روی دستگاه خود نصب کرده است. پس از آنکه او PIN ورود به هندست خود را فراموش کرد، راهی به جز ریست فکتوری کردن را در مقابل خود ندید، از این رو سریعا گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازگرداند تا بتواند دوباره به‌صورت عادی از اسمارت‌فون خود استفاده کند، اما این اتفاق به هیچ وجه عاقبت خوشایندی در پی نداشت!

اندروید 8.1

مشکل پس از آن اتفاق افتاد که عملیات ریست فکتوری به پایان رسید و تلفن‌ همراه پس از بوت شدن باز هم از وی درخواست ورود رمز می‌کرد. این رمز همان پین تنظیم شده توسط تام بود که او آن را به یاد نمی‌آورد. از این رو با پشتیبانی گوگل تماس گرفته و پیشنهاد گوگل انجام دوباره عملیات ریست فکتوری بود که بازهم پاسخ‌گو نبود. سرانجام گوگل برای او دسترسی به مجوز RMA را اعطا کرد تا بتواند تلفن همراه را به‌صورت کامل ریست کند. با این‌حال مشخص است که گوگل همیشه نمی‌تواند این مجوز را در دسترس کاربران بگذارد. از این رو انتظار می‌رود گوگل در نخستین آپدیتی که قرار است برای اندروید 8.1 منتشر نماید، این مشکل را رفع کند.

با این‌حال پیشنهاد ما به شما این است که اگر از یک تلفن‌ همراه مجهز به اندروید 8.1 استفاده می‌کنید، بهتر است مطمئن شوید که رمز عبور و یا الگو را به هیچ وجه فراموش نخواهید کرد، در غیر این‌صورت اسمارت‌فونتان تا مدتی رسما به یک تکه آجر مبدل خواهد شد!

7 در مورد “اگر از نسخه آزمایشی اندروید 8.1 استفاده می‌کنید، به هیچ وجه آن را ریست فکتوری نکنید!”

  1. بریک شدن هم راه حلی داره
    الکی دل مردمو نلرزونید
    من به شخصه گوشی 100 بار هنگام نصب کاستوم رام ها بریک شده و برگشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH