باگ

باگ موجود در iOS 11 مانع از تایپ حرف I در آی‌فون‌های اپل می‌شود

در حالی‌که شکایت‌ها در خصوص مشکل اپل واچ 3 به هنگام پرسیدن هوای روزانه از سیری بالا گرفته، باگ دیگری در iOS 11، یا بهتر است بگوییم در سیستم پیش‌بینی نوشتاری اپل، پیدا شده است.

این باگ موجب آن شده تا تایپ ضمیر اول شخص در زبان انگلیسی به‌صورت A و البته یک کاراکتر یونیکدی عجیب نوشته شود. کاراکتر یونیکد بسته به برنامه استفاده شده، یا به‌صورت نماد ? در کنار حرف A و یا پنج میله افقی انباشته بر روی هم نشان داده می‌شود.

این مشکل از طرف کاربران آی‌فون با سیستم عامل‌های iOS 11 و iOS 10 و همچنین کاربران مک مخابره شده است؛ پس ظاهرا این مورد مربوط به سیستم پیش‌بینی نوشتاری مشترک در بین محصولات اپل باشد. کاربران در Reddit گزارش کرده‌اند راه‌حل‌های ابتدایی چون ریست دیکشنری صفحه کلید یا راه‌اندازی مجدد دستگاه راه‌گشا نبوده است.

براساس MacRumors، کارکنان حاضر در بخش Apple Support راه‌حلی موقت ارائه نموده‌اند که باید از طریق بخش Text Replacement وارد عمل شد. اگر با این باگ روبرو شده‌اید، می‌توانید به آدرس Settings > General > Keyboard > Text Replacement مراجعه کنید و سپس حرف کوچک i را جایگزین حرف بزرگ I کنید.

6 در مورد “باگ موجود در iOS 11 مانع از تایپ حرف I در آی‌فون‌های اپل می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH