اندروید 8 برای اسنشال

شرکت اسنشیال برای افزایش فروش گوشی هوشمند خود، قیمت آن را به 450 دلار کاهش داد

زمانی‌که گوشی هوشمند اسنشیال معرفی شد، بسیاری انتظار روبرو شدن با دستگاهی فوق‌العاده را داشتند. یکی از علل این موضوع، تاسیس شدن این شرکت توسط اندی رابین یعنی خالق سیستم عامل اندروید است. با این وجود، محصول معرفی شده توسط این شرکت نتوانست آن‌طور که باید و شاید ظاهر شود و براساس گزارشات، تنها شاهد فروش 5000 نسخه از این اسمارت‌فون در ایالات متحده بودیم.

به‌خاطر کم بودن فروش این دستگاه، اسنشیال تصمیم گرفت تا با کاهش قیمت این گوشی هوشمند، خریداران بیشتری را ترغیب به خرید آن کند. در همین راستا، کمپانی موردنظر قیمت این مدل را از 700 دلار به 500 دلار کاهش داد و حتی به کاربرانی که این دستگاه را در گذشته خریداری کرده بودند، 200 دلار اعتبار هدیه داد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که حتی کاهش 200 دلاری قیمت این هندست نیز تاثیری نداشته و شاهد رسیدن قیمت اسنشیال فون به 450 دلار هستیم.

اسنشیال

باید بگوییم که هنوز این قیمت به‌صورت رسمی اعلام نشده ولی باتوجه به فروش این دستگاه با قیمت 450 دلار در فروشگاه‌های Best Buy و آمازون (نسخه سفید رنگ)، در آینده نزدیک شاهد اعمال این کاهش قیمت از طرف سازنده خواهیم بود. شاید این کاهش قیمت باعث شود تا کاربران بیشتری تمایل به خرید اسنشیال فون نشان دهند.

فروش کم این دستگاه، نشان‌دهنده پایانی تلخ برای اولین محصول تولیدی شرکت اسنشیال است ولی این موضوع باعث می‌شود که کمپانی یاد شده، گوشی هوشمند بعدی خود را با اشتباهات کمتری روانه بازار کند.

6 در مورد “شرکت اسنشیال برای افزایش فروش گوشی هوشمند خود، قیمت آن را به 450 دلار کاهش داد”

  1. تو ایران هم اومده یا نه؟من که ندیدم ولی اگرم بیاد به پول ایران خیلی گرون میشه صرف نمیکنه خریدنش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH