ادامه حکم‌رانی اپل بر بازار اسمارت‌فون‌ها در ایالات متحده طی سه ماهه سوم سال 2017

شرکت اپل در سه ماهه سوم امسال در صدر لیست تولیدکنندگان اسمارت‌فون در ایالات متحده قرار گرفت و موتورولا نیز رشد 2 برابری فروش را تجربه کرد. براساس گزارش جدیدی از موسسه تحقیقات بازار Strategy Analytics، شرکت اپل در سه ماهه سوم سال 2017 موفق به حفظ جایگاه خود در صدر فهرست بازار گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده شد. هر چند که هم میزان فروش و هم سهم این شرکت از بازار کاهش یافته است.

این در حالی بوده که رقم فروش این شرکت کوپرتینویی معادل 12 میلیون دلار (کمتر از فروش 13 میلیونی در بازه زمانی مشابه در سال گذشته) و سهم آن از بازار 30.4 درصد بوده است.

اپل

همچنین سامسونگ مقام دوم خود را حفظ کرده و هم فروش و هم سهم این شرکت از بازار به ترتیب از 9.7 میلیون به 9.9 میلیون دلار و از 24.2 درصد به 25.1 درصد افزایش پیدا کرد. شرکت‌های ال‌جی، ZTE و موتورولا نیز با حفظ جایگاه سابق خود، به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

در اینجا موتورولا به نکته ویژه‌ای اشاره می‌کند که با توجه به رشد تقریبا دو برابری میزان فروش و سهم این شرکت از بازار طی سه ماهه سوم امسال، هم‌اکنون موتورولا بیش از 5 درصد بازار اسمارت‌فون‌ها در ایالات متحده را تسخیر نموده است.

در این گزارش اظهار شده که ” ریکاوری موتورولا به لطف توزیع و فروش گسترده گوشی‌های مدل جدید و محبوب این شرکت نظیر Moto Z2 Play به 4 سرویس‌دهنده برتر مخابراتی در ایالات متحده، تحقق پیدا کرده است.”

4 در مورد “ادامه حکم‌رانی اپل بر بازار اسمارت‌فون‌ها در ایالات متحده طی سه ماهه سوم سال 2017”

  1. با کدوم مدرک؟؟ واقعا فاذتون چیه؟؟ همین هفته پیش گفتید سامسونگ حتی توی امریکا هم سهم بیشتری
    در بحث موبایل داره بعد الان یه چیز دیگه میگید خواهشا یا درستش رو بگید یا شایعه نکنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH