اسپیکر Beoplay M3

بنگ و اولافسن اسپیکر Beoplay M3 را معرفی کرد

زمانی‌که صحبت از محصولات شرکت بنگ و اولافسن می‌شود، در کنار کیفیت بسیار خوب محصولات این شرکت، گران بودن آن‌ها در ذهن هر علاقه‌مندی نقش می‌بندد؛ اما به‌نظر می‌رسد که شرکت سیاست جدیدی را در پیش‌ گرفته و در خط تولید سری اسپیکرهای Beoplay، فاکتور مقرون‌به‌صرفه بودن و اقتصادی بودن را هم در نظر گرفته است. اسپیکر Beoplay M3 محصول جدید شرکت بنگ و اولافسن بوده که کیفیت و قیمت مناسبی دارد.

این شرکت که به‌تازگی از سری اسپیکرهای Beoplay M3 رونمایی کرده است، آن‌ها را در رده اسپیکرهای قفسه کتابخانه‌ای طبقه‌بندی کرده که از اتصال وای‌فای هم برخوردار است. با استفاده از این قابلیت کاربر می‌تواند اسپیکر را به دیگر محصولات شرکت و یا سری دیگری از اسپیکرهای Beoplay M3 متصل کند. کاربران به‌تنهایی می‌توانند اتصالات اسپیکرها در چند اتاق را انجام دهند.

بنگ و اولافسن

اسپیکر Beoplay M3 هم‌چنین از کروم کست و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و برای کاربران اپل خدماتی ویژه دارد. اسپیکرهای سری 2018 Beoplay M3 از ایرپلی 2 پشتیبانی می‌کنند. ابعاد بلندگو عبارت است از 151 میلی‌متر ارتفاع، 140 میلی‌متر عمق و 112 میلی‌متر عرض. برای اتصال سیمی هم جک 3.5 میلی‌متری قرار داده شده و از دیگر مشخصات اسپیکر می‌توان به کاور اسپیکر قابل تعویض، ووفر 3.75 اینچی و توییتر 3/4 اینچی اشاره کرد.

قیمت اسپیکر Beoplay M3 برابر با 299 دلار اعلام‌ شده که چندان هم ارزان نیست ولی در مقایسه با دیگر محصولات این شرکت قیمت مناسبی دارد.

5 در مورد “بنگ و اولافسن اسپیکر Beoplay M3 را معرفی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH