مدیرعامل یوبی‌سافت: حداقل دو سال تا عرضه نسل جدید کنسول‌های بازی فاصله داریم

سونی در سال گذشته میلادی، از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو رونمایی کرد و امسال نیز شاهد عرضه کنسول‌های نینتندو سوییچ و مایکروسافت ایکس‌باکس One X به بازار بودیم. این بدین معنی است که کنسول‌های نام‌برده آخرین و جدیدترین نمونه‌های شرکت‌های خود هستند.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که نسل جدید کنسول‌های بازی چه زمانی رونمایی خواهند شد؟ در همین رابطه، اخیرا ایو گیلموت، مدیرعامل کمپانی یوبی‌سافت در گفت‌وگویی با سرمایه‌گذاران عنوان کرد که به اعتقاد وی، حداقل دو سال تا عرضه نسل جدید کنسول‌ها فاصله داریم. وی عنوان کرد:

باتوجه به این‌که سونی، کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را در سال گذشته و مایکروسافت نیز کنسول خود را در سال جاری عرضه کرد، پیش‌بینی ما بر این است که حداقل دو سال می‌بایست برای معرفی نسل جدید کنسول‌ها صبر کنیم.

وی در ادامه افزود که موارد ذکر شده تنها پیش‌بینی یوبی‌سافت درخصوص زمان عرضه نسل جدید کنسول‌ها بوده و ممکن است این پیش‌بینی به واقعیت تبدیل نشود. بااین‌حال، پیش‌بینی گیلموت چندان هم غیرمنطقی به‌نظر نمی‌رسد. در اوایل سال جاری میلادی، مایکل پاچتر، در این رابط اظهار داشت که احتمالا در سال 2019 شاهد عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 خواهیم بود که تا این تاریخ، دو سال زمان باقی مانده است.

پیش از آن نیز برخی از تحلیل‌گران، عرضه پلی‌استیشن 5 را برای سال 2018 پیش‌بینی کرده بودند و باتوجه به این‌که پلی‌استیشن 4 پرو در سال 2016 عرضه شد، دو سال بعد از این تاریخ، سال 2018 خواهد بود. در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

6 در مورد “مدیرعامل یوبی‌سافت: حداقل دو سال تا عرضه نسل جدید کنسول‌های بازی فاصله داریم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH