سوییچ

نینتندو تولید کنسول سوییچ را در سال 2018 افزایش خواهد داد

کنسول جدید نینتندو موفقیت‌های زیادی را نصیب این شرکت کرده است. در تازه‌ترین گزارش شرکت بیان شده که کنسول سوییچ از زمان عرضه در سرتاسر جهان، 7.63 میلیون دستگاه فروش داشته است و انتظار می‌رود در همین سال اول، فروش کلی Wii U را پشت سر گذارد. در واقع شرکت دید بسیار خوش‌بینانه‌ای نسبت به محصول خود دارد و می‌خواهد در سال 2018 تولید آن را افزایش دهد.

این خبر بر مبنای گزارشی از The Wall Street Journal منتشر شده که از برنامه‌های نینتندو برای افزایش تولید سوییچ در سال 2018 خبر داده است. در این گزارش آمده که تولید این کنسول در سال 2018 به 25 تا 30 میلیون دستگاه خواهد رسید و حتی این ارقام با توجه به مقدار فروش تعطیلات سال نو، می‌تواند بالاتر هم برود.

افزایش تولید از 8 میلیون دستگاه به 25 تا 30 میلیون دستگاه دلیلی است بر خوش‌بینی بیش از حد نینتندو در خصوص فروش سوییچ؛ اما نباید از این نکته غافل شویم که تعدادی از عناوین بزرگ بازی‌های سال برای این کنسول منتشر خواهند شد و شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی چون اسکوئر انیکس پشتیبانی خود را از این کنسول اعلام نموده‌اند، پس تا حدودی می‌توان جاه‌طلبی نینتندو را در مورد افزایش تولید سوییچ توجیه کرد.

گفته می‌شود فروش سوییچ در مقایسه با کنسول‌های دیگری چون PS4 ناچیز است و هنوز راه زیادی تا رسیدن به این کنسول‌ها در پیش رو دارد، اما عملکرد نینتندو در خصوص کنسول قبلی خود Wii U باعث ناامیدی کاربران از این شرکت و سرخوردگی طرفداران آن شد و همین موضوع باعث شده است تا برخی هنوز هم نسبت به کنسول جدید بدبین باشند. در نهایت باید گفت سوییچ به خوبی راه خود را از زمان انتشار پیموده است و با توجه به برنامه‌های نینتندو به‌نظر می‌رسد در آینده نیز کماکان به درخشش خود ادامه دهد، پس با این حساب می‌توان این کنسول را بازگشت رویایی نینتندو قلمداد کرد.

5 در مورد “نینتندو تولید کنسول سوییچ را در سال 2018 افزایش خواهد داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH