گوگل

انتشار نسخه بتا نرم‌افزار Files Go گوگل پس از افشای آن

چندی پیش گوگل به اشتباه اقدام به انتشار برنامه ناتمامی تحت عنوان Files Go در Play Store کرد. این برنامه به کاربران اجازه می‌داد تا با حذف فایل‌های غیر ضروری و اضافی و همچنین یادآوری حذف برنامه‌های بی‌استفاده به مدیریت حافظه داخلی و جانبی بپردازند.

با توجه به انتشار گسترده اخبار در این خصوص، Caesar Sengupta، یکی از اعضای Google Team در سنگاپور، لینکی را در توییتر به اشتراک گذاشته است که به همان نرم‌افزار در پلی استور اشاره می‌کند.

ظاهرا برخی از کاربران به نسخه بتای Files Go دست یافته‌اند! ما تصمیم گرفتیم این امکان را برای دیگر کاربران نیز در پلی استور فراهم کنیم. منتظر بازخوردهای شما هستیم.

در حال حاضر کاربران می‌توانند این برنامه را که همان نسخه ناتمام منتشر شده قبلی است، از پلی استور دریافت و نصب کنند. البته به دلیل ناقص بودن آن، هر لحظه امکان هنگ گوشی یا برنامه وجود دارد. در واقع این برنامه همانند Air Drop در دستگاه‌های اپل عمل می‌کند که با ترکیبی از وای‌فای و بلوتوث کار می‌کند.

گوگل با این کار خواسته تا ضمن موجه نشان دادن انتشار نسخه ناقص برنامه خود، بازخوردی نیز از کاربران دریافت کند. حال اگر شما نیز تجربه کار با این نرم‌افزار را دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

6 در مورد “انتشار نسخه بتا نرم‌افزار Files Go گوگل پس از افشای آن”

  1. نه تنها الان امکان هنگ کردن داره بلکه بعد از رونمایی از نسخه نهایی امکان هنگ کردن بیشتره. در واقع به عملکرد عادیش برمیگرده.

  2. اندروید کلا سیستم عامل بی خودیه …هیچی به ios و اپ استور نمیرسه بهترین برنامه ها با امنیت بالایی داره

  3. با وجود این همه نرم افزار های مدیریت فایل حرفه ای که هست کی اینارو نصب میکنه اخه مگه این که پیش فرض روی اندروید نصب باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH