با شرکت در نظر‌سنجی‌های گوگل، اعتبار حساب Google Play خود را افزایش دهید!

یکی از ویژگی‌های بارز یک موتور جستجوی قدرتمند این است که همواره در حال جمع‌آوری و اضافه کردن دیتا باشد. حال اگر این موتور جستجو، از پشتوانه مالی خوبی برخوردار باشد، جمع‌آوری اطلاعات برای آن بسیار ساده‌تر خواهد بود. Google که قطعا می‌توان آن را قدرتمند‌ترین موتور جستجو نامید، برای این منظور دست به ابتکار بسیار جالبی زده است. شما با پر کردن فرم‌های نظرسنجی گوگل، می‌توانید حساب Google Play خود را شارژ کرده و از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن Google Opinion Rewards فرم‌های نظرسنجی را در مقاطع زمانی مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد. این فرم‌ها معمولا شامل چند پرسش ساده هستند. اکثر سوالات در مورد عادات خرید کردن هستند که از سوی محققین بازار پرسیده می‌شوند.

پاداش‌هایی که در ازای پر کردن فرم‌های نظر سنجی دریافت می‌کنید، در قالب پول نقد یا چیزی شبیه به آن به شما پرداخت نخواهد شد. در واقع به ازای شرکت در هر نظرسنجی، بین 10 سِنت تا 1 دلار یا بیشتر به حساب Google Play شما اضافه خواهد شد. شاید این مبلغ خیلی زیاد به نظر نرسد، ولی مطمین باشید پس از گذشت مدت کوتاهی، به سادگی می‌توانید برنامه دلخواه خود یا حتی چند بازی دلخواه را از Play Store بخرید.

برای شروع، اپلیکیشن Google Opinion Rewards را دانلود و نصب کنید. هنگامی که برای اولین بار برنامه را اجرا می‌کنید، یک سری سوالات آماری از شما پرسیده می‌شود که باید به آن‌ها پاسخ دهید. پس از جواب دادن به این پرسش‌ها، منتظر نظر‌سنجی‌ها باشید تا برای شما نمایش داده شوند. نیازی نیست که در برنامه باقی بمانید چرا که به محض اینکه یک فرم نظرسنجی برای شما ارسال شود، اپلیکیشن از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع خواهد داد. در شکل زیر نمونه این نوتیفیکیشن را می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

هنگامی که نوتیفیکیشن را دریافت کردید، بر روی آن کلیک کنید. معمولا در صفحه اول مربوط به فرم نظرسنجی، اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده این نظرسنجی به کاربر داده می‌شود. در این صفحه بر روی گزینه “OK, got it” کلیک کنید.

 

 

در مرحله بعد، چند پرسش برای شما نمایش داده می‌شود که می‌بایست به آن‌ها پاسخ دهید. پرسش‌ها بسته به نوع و موضوع نظرسنجی متفاوت خواهند بود. حتی در برخی از نظرسنجی‌ها ممکن است به پرسش‌هایی برخورد کنید که قصد دارند میزان صداقت و راستگویی شما را محک بزنند. توجه داشته باشید که اگر در این مواقع عدم راستگویی شما مشخص گردد، پاداشی که دریافت می‌کنید بسیار کمتر از حالت طبیعی خواهد بود.

 

 

به محض پایان یافتن نظرسنجی، میزان پاداش دریافتی خود را مشاهده خواهید کرد. معمولا هر چه سوالات یک فرم نظرسنجی بیشتر باشد، میزان پاداش نیز بیشتر خواهد بود. همچنین پاسخ‌های صادقانه (البته تا جایی که Google قادر به تشخیص آن‌ها باشد) نسبت به سوالاتی که جواب آن‌ها بصورت تصادفی و غیر صحیح انتخاب شده‌اند، میزان پاداش بیشتری دریافت خواهند کرد.

 

 

اگر می‌خواهید که هیچ‌یک از نظرسنجی‌ها را از دست ندهید و در تمام آن‌ها شرکت کنید، می‌توانید صدای نوتیفیکیشن مربوط به دریافت فرم نظرسنجی را فعال کنید. این نوتیفیکیشن بصورت پیش‌فرض در حالت بی‌صداست. از آنجایی که فرم‌های نظرسنجی پس از مدت مشخصی، منقضی می‌شوند، صدای نوتیفیکیشن می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که هیچ‌یک از آن‌ها را از دست نخواهید داد.

برای فعال‌سازی صدای نوتیفیکیشن، برنامه را باز کرده و بر روی آیکون منو که در بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کرده وگزینه “Settings” را انتخاب کنید.

 

 

در صفحه مربوط به تنظیمات برنامه “Notification sounds” را فعال کنید.

 

 

حال تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا فرم‌های نظرسنجی برای شما ارسال شوند و برنامه با یک نوتیفیکیشن شما را از آن مطلع کند. بنا به گفته مدیر محصولات Google، بهترین روش برای دریافت فرم‌های نظرسنجی بیشتر این است که به تمامی پرسش‌ها بصورت کاملا صادقانه پاسخ دهید. همچنین هر چقدر زودتر در نظرسنجی‌ها شرکت کنید، فرم‌های بیشتری برای شما ارسال خواهد شد.

5 در مورد “با شرکت در نظر‌سنجی‌های گوگل، اعتبار حساب Google Play خود را افزایش دهید!”

    1. سلام.برای من یکبار نظر سنجی اومد و جواب دادم و هیچی نداد و دیگه هم نظر سنجی نیومد.
      یک قسمتی که مربوط به مکان هست رو میزنم میگه امکان پذیر نیست و از این حرفا.کمک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH