رابط کاربری MIUI 9

رابط کاربری MIUI 9 برای نسخه جهانی هندست‌های شیائومی Mi 5s Plus و Mi 5 عرضه شد

رابط کاربری MIUI 9 امروز برای هندست‌های Mi 5 و Mi 5s Plus عرضه شد. MIUI V9.1.1.0 NAAMIEI یک رابط کاربری 571 مگابایتی است که تعدادی ویژگی جدید به آن اضافه شده و از نظر کارایی بهبودهایی در آن صورت گرفته است. ویژگی Dual apps از جستجو برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند و به بخش battery saver یک سوئیچ اضافه شده تا کنترل باتری در هنگام شارژ بهتر انجام شود.

پاک‌کننده بهتر پوشه‌ها، بهینه‌سازی سرعت رمزنگاری سیستم و برطرف کردن مشکل پشتیبانی از زبان در برنامه دوربین بخشی از این به‌روزرسانی است.

طراحی صفحه خانه به‌طور کلی تغییر کرده است. برخی از تم‌ها به‌روزرسانی شده‌اند و برخی از اپلیکیشن‌ها در تم پیش‌فرض دارای آیکون متحرک شده‌اند.

بیش‌تر ویژگی‌های جدیدی که برای شیائومی Mi 5 ارائه شده‌اند در نسخه Mi 5s Plus هم دیده می‌شوند. هر چند این هندست آپدیت سنگین‌تری به نام MIUI V9.1.1.0 NBGMIEI  را  با حجم 1.3 گیگابایت دریافت کرده است.

6 در مورد “رابط کاربری MIUI 9 برای نسخه جهانی هندست‌های شیائومی Mi 5s Plus و Mi 5 عرضه شد”

  1. من دیشب دریافت کردم, البته حجمی که گرفتم۶۲۹مگ بوده برای mi 5,و الان هم اپدیت ورژن miui v9.1.1.0.NAGMIEI رو برای mi 5s با حجم 1.3gbدارم دریافت میکنم. کلا گوشی بیخودیه چون اپدیتی نداره این بار دوم که اپدیت اومده براش ،یک بار هم اپدیت یک گیگ اومد ولی اصلا اعمال نشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH