انتشار تصویری جدید از گوشی شیائومی می میکس 2s

در حال حاضر، شیائومی می میکس 2 به‌لطف طراحی بدون حاشیه خود، یکی از زیباترین گوشی‌های کمپانی شیائومی به‌حساب می‌‌آید و به‌نظر می‌رسد که نسخه جدید این گوشی نیز با نام می میکس 2s به‌زودی رونمایی خواهد شد. چند روز پیش، تصویری منتسب به این گوشی در فضای وب منتشر و ادعا شد که می میکس 2s، همانند آی‌فون X به حاشیه بالای نمایشگر و یا همان ناچ (Notch) مجهز خواهد بود.

اما امروز تصویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که در آن اثری از حاشیه بالای نمایشگر نیست، اما دوربین سلفی گوشی همچنان در قسمت بالایی و سمت چپ نمایشگر مشاهده می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که تصویر جدید نیز جعلی باشد و کاربران آن را از طریق برنامه‌هایی همچون فتوشاپ طراحی کرده باشند.

با این‌حال، اگر می میکس 2s با چنین شکل‌وشمایلی رونمایی شود، قطعا توجه علاقه‌مندان را به خود جلب خواهد کرد. با استناد به تصویر منتشر شده، این گوشی از حاشیه بسیار اندکی در تمامی ‌قسمت‌ها برخوردار خواهد بود، اما محل قرارگیری سنسور دوربین در سمت چپ به‌گونه‌ای است که تقارن بدنه را برهم زده است.

ممکن است این طراحی همانند حاشیه بالای نمایشگر آی‌فون X، به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید و البته برای برخی‌ها نیز خوشایند باشد. ناگفته نماند که سنسور سلفی گوشی اسنشال PH-1 نیز در قسمت میانی پنل جلویی جای گرفته و از این‌رو، نمی‌توان به تصمیم شیائومی مبنی بر استفاده از این سنسور در سمت چپ نمایشگر خرده گرفت.

با این‌حال، طراحی کلی می میکس 2s شباهت زیادی به طراحی می میکس 2 دارد به‌طوری‌که سنسور اثر انگشت همچنان در قسمت پشتی جای گرفته و دوربین اصلی نیز تنها به یک سنسور مجهز شده است. تمامی‌ دکمه‌های فیزیکی در سمت چپ بدنه تعبیه شده‌اند و خروجی صدای مخاطب نیز همانند می میکس 2، در بالای نمایشگر مشاهده می‌شود.

فعلا نمی‌توان با قاطعیت درخصوص موجودیت این گوشی اظهارنظر کرد و ممکن است می میکس 2s تنها زاییده تخیلات کاربران فضای مجازی باشد. از طرفی هم، این احتمال وجود دارد که شاهد رونمایی از این گوشی توسط شیائومی در طی یکی دو ماه آینده باشیم. اگر این اتفاق بیفتد، قطعا شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 835 در این گوشی استفاده خواهد کرد و از مشخصه‌های سخت‌افزاری رده‌بالایی در دل این اسمارت‌فون بهره خواهد برد.

6 در مورد “انتشار تصویری جدید از گوشی شیائومی می میکس 2s”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH