سونی H3213 Avenger احتمالا اولین گوشی اکسپریا مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود

شرکت سونی جزو معدود تولیدکنندگانی محسوب می‌شود که هنوز نتوانسته اسمارت‌فونی مجهز به دوربین دوگانه را روانه بازار کند. اما احتمالا این مسئله در آینده‌ای نزدیک و با عرضه یک گوشی میان‌‎رده با نام سونی اکسپریا H3213 Avenger تغییر خواهد کرد.

متاسفانه، نام فاش‌ شده مربوط به اسم رمز این گوشی بوده و هنوز مشخص نیست که این اسمارت‌فون تحت چه عنوانی رونمایی خواهد شد، اما گفته می‌شود که جزو خانواده مدل‌های اکسپریا XA Ultra خواهد بود. براساس اطلاعاتی که در بنچمارک GFXBench فاش شده، این گوشی از دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K در قسمت جلویی بهره خواهد برد و دوربین پشتی آن نیز به یک سنسور 21 مگاپیکسلی و البته با قابلیت فیلم‌برداری 4K مجهز خواهد بود.

بار پردازشی این دستگاه را چیپست اسنپدراگون 630 به دوش خواهد کشید. حافظه رم این گوشی برابر با 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز برابر با 32 گیگابایت عنوان شده است. اگرچه این مشخصات، برای یک اسمارت‌فون میان‌رده قابل‌قبول است اما قطعا قادر به رقابت با مدل‌های پیشرفته سال 2018 نخواهد بود.

این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو عرضه خواهد شد که نقطه‌قوت این اسمارت‌فون به‌حساب می‌آید. گفتنی است سونی در طی سال‌های اخیر، همواره در این زمینه بهتر از رقبای خود عمل کرده است. این گوشی به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080p مجهز خواهد بود. البته سونی تاکنون اسمارت‌فونی مجهز به نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 عرضه نکرده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی از این طراحی در گوشی‌های این شرکت استفاده خواهد شد. فعلا اطلاعاتی درخصوص زمان رونمایی و قیمت این محصول منتشر نشده است.

6 در مورد “سونی H3213 Avenger احتمالا اولین گوشی اکسپریا مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود”

  1. یه مزیت بزرگ گوشی های سونی امنیت قوی می‌باشد ، به طوری که تعویض سریال گوشی های سونی امکان پذیر نیست ، بر عکس هواوی که از گوشی وای ۳ تا پی ۱۰ سریال میخورن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH