برخی مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 5 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

با این‌که هنوز از گوشی شیائومی ردمی نوت 5 به‌صورت رسمی پرده‌برداری نشده ولی مشخصات این اسمارت‌فون چینی به شکل ناقص در وب‌سایت خرده‌فروشی JD.com فاش شده است.

براساس اطلاعات موجود روی این وب‌سایت،‌ قیمت درنظر گرفته شده این دستگاه معادل 8888 یوان (واحد پولی کشور چین) بوده و اگر برای شما هم این سوال به‌وجود آمده که چرا در تعیین رقم قیمت این گوشی به‌طور مکرر از عدد هشت استفاده شده، خوب است بدانید که در فرهنگ این کشور عدد هشت نمادی برای خوش شانسی و در واقع عدد شانس است!

ردمی نوت 5

انتظار می‌رود قیمت واقعی این دستگاه پس از رونمایی رسمی توسط شیائومی، حدود 1200 یوان تعیین گردد. باید عنوان کرد که گوشی ردمی نوت 5 با تفاوت‌های جزئی نسبت به مدل دیگر خود یعنی ردمی نوت 5A در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود این دستگاه از نمایشگری تمام صفحه با نسبت تصویر 18 به 9 و رزولوشن 1080 در 2160 بهره خواهد برد.

ردمی نوت 5

از دیگر مشخصات این گوشی نیز می‌توان به مجهز شدن به دوربین دوگانه در پنل پشتی و استفاده از پردازنده اسنپدراگون 660 به‌عنوان مغز متفکر دستگاه اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد زمان بیشتری برای رونمایی رسمی این اسمارت‌فون باید صبر نماییم چراکه هنوز شیائومی حتی تیزر رسمی محصول تازه خود را منتشر نکرده و در حال راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی است.

4 در مورد “برخی مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 5 پیش از رونمایی رسمی فاش شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH