امکان اضافه کردن استوری برای کاربران نسخه وب موبایلی اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام قصد دارد تا کاربران بیشتری را به استفاده از قابلیت «Stories» خود ترغیب کند. این شرکت امروز اعلام کرد که از این پس کاربران می‌توانند تصاویر خود را از طریق نسخه وب موبایلی این شبکه اجتماعی در استوری به اشتراک بگذارند. این ویژگی که با الگوبرداری از قابلیتی مشابه در اسنپ‌چت طراحی شده، اخیرا مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته و به‌نظر می‌رسد که با فراهم شدن این امکان جدید، بیش از پیش بر محبوبیت آن اضافه شود.

اگرچه بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته موجود در اپلیکیشن این برنامه، در نسخه وب موبایلی مشاهده نمی‌شود اما به کاربران این امکان را می‌دهد تا استوری‌های مدنظر را از طریق مرورگر موبایل خود منتشر کنند. در صفحه Instagram.com، آیکون دوربین جدیدی در قسمت بالایی و سمت چپ صفحه تعبیه شده که با تپ کردن بر روی آن، می‌توان از طریق دوربین گوشی عکس گرفت و یا تصویر موردنظر را از Library انتخاب و اضافه کرد.

همچنین کاربران می‌توانند متون دلخواه را به عکس اضافه کرده و یا رنگ آن را تغییر دهند. این موارد تنها امکاناتی است که برای درج استوری از طریق نسخه وب موبایلی اینستاگرام برای کاربران قابل استفاده خواهد بود و خبری از امکانات پیشرفته‌ای همچون فیلترهای واقعیت افزوده نیست.

در هر حال این قابلیت می‌تواند برای کاربران وب موبایلی اینستاگرام که تا به امروز تنها قادر به مشاهده استوری‌ها بودند، بسیار مفید و کاربردی باشد. گفتنی است این کاربران تنها قادر به پست کردن تصاویر هستند و هنوز امکان ارسال ویدیو برای نسخه وب موبایلی فراهم نشده است. همچنین این افراد می‌توانند پست‌های مدنظر را ذخیره و سر فرصت آن‌ها را مشاهده و مطالعه کنند. برای دسترسی به تصاویر ذخیره شده، کاربران می‌بایست بر روی آیکون بوک‌مارک که در قسمت بالایی و سمت راست صفحه قرار دارد، تپ کنند. اینستاگرام تایید کرده که امکان استفاده از ویژگی‌های جدید طی روزها و هفته‌های آتی، برای کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر جهان فراهم خواهد شد.

4 در مورد “امکان اضافه کردن استوری برای کاربران نسخه وب موبایلی اینستاگرام فراهم شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH