آی‌فون X

عرضه آپدیتی جدید برای آی‌فون X به‌منظور رفع مشکل کار با نمایشگر گوشی در دمای پایین

برخلاف عرضه مدل‌های آی‌فون 8 و 8 پلاس که طبق روال همیشگی و بدون کمترین حاشیه‌ای پیش رفت، عرضه آی‌فون X با حرف‌و‌حدیث‌ها و انتشار گزارش‌های متعددی از سوی کاربران مبنی بر مشاهده مشکلاتی عجیب در این پرچم‌دار همراه بود، به‌طوری‌که برخی از این مشکلات جدی‌تر از دیگر موارد بودند.

اگر خاطرتان باشد هفته گذشته در گزارشی آمده بود که قابلیت تاچ نمایشگر آی‌فون X پس از تغییر ناگهانی دما از محیط گرم به محیط سرد، تا چند ثانیه واکنشی را نسبت به لمس انگشتان دست از خود نشان نمی‌دهد و اپل نیز با تایید این مسئله، عنوان کرد که به‌زودی با عرضه آپدیت نرم افزاری جدید، آن را برطرف خواهد کرد.

حال به‌نظر می‌رسد که اهالی کوپرتینو با عمل به وعده خود، آپدیتی جدید تحت عنوان iOS 11.1.2 را به‎منظور رفع مشکل کار نکردن نمایشگر آی‌فون X در دمای پایین منتشر کرده‌اند. البته با دریافت این آپدیت، علاوه‌بر مشکل فوق، باگ دیگری نیز در آی‌فون X نیز برطرف خواهد شد. ناگفته نماند که با دریافت این آپدیت ویژگی جدیدی به گوشی اضافه نخواهد شد.

به گفته اپل، آپدیت ارائه شده مشکل مربوط به اعوجاج تصاویر زنده و ویدیوهایی را که توسط دوربین این گوشی ضبط می‌شوند، برطرف خواهد کرد. گفتنی است حجم این آپدیت برابر با 33 مگابایت عنوان شده و برای دریافت آن، کاربران می‌بایست دکمه Software Update را لمس کنند.

4 در مورد “عرضه آپدیتی جدید برای آی‌فون X به‌منظور رفع مشکل کار با نمایشگر گوشی در دمای پایین”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH