لنوو از تبلت‌های جدید Tab 7 و Tab 7 اسنشیال رونمایی کرد

تقریبا دو ماه پیش، کمپانی لنوو از محصولات سری Tab 4 خود پرده برداشت و اکنون نوبت به معرفی دو تبلت جدید به نام‌های Tab 7 و Tab 7 اسنشیال رسیده که از مشخصات فنی سطح پایین و قیمت بسیار مناسبی بهره می‌برند.

معرفی این دو محصول را ابتدا با مدل لنوو تب 7 آغاز می‌کنیم. محصولی که از نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل بهره می‌برد و مشخصاتی همچون پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT8161 با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی LPDDR3 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی را در خود جای داده است.

دوربین اصلی این تبلت به سنسور 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی نیز به سنسور 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. صدای دستگاه نیز از طریق اسپیکر مجهز به فناوری Dobly Atoms به گوش کاربر خواهد رسید. لنوو تب 7 تحت سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا عرضه خواهد شد و با یک‌بار شارژ می‌توان حدود 15 ساعت از آن استفاده کرد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بلوتوث 4.0، وای‌فای، درگاه میکرو USB و ورودی 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. لنوو تب 7 در رنگ‌های مشکی و سفید و با قیمت 99.99 دلار به فروش خواهد رفت.

و اما در رابطه با مدل دیگر یعنی لنوو تب 7 اسنشیال باید گفت که این تبلت همانند مدل قبلی به نمایشگر 7 اینچی اما با رزولوشن 1024 در 600 پیسکل مجهز شده است. در این تبلت مشخصاتی همچون پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT8167D با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی DDR4 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی مشاهده می‌شود.

Tab 7 اسنشیال

دو دوربین این گوشی به سنسورهای 2 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند و در قسمت جلویی نیز از یک اسپیکر برای پخش صدا استفاده شده است. لنوو Tab 7 اسنشیال از طول عمر باتری 20 ساعته برخوردار است و مجهز به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و ویژگی‌های ارتباطی همچون بلوتوث 4.0 و وای‌فای عرضه خواهد شد. بنابر اعلام لنوو، این تبلت در تنها در رنگ مشکی و با قیمت 79.99 دلار به‌دست خریداران خواهد رسید.

6 در مورد “لنوو از تبلت‌های جدید Tab 7 و Tab 7 اسنشیال رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH