فاسیل

ساعت هوشمند Fossil Q Control مجهز به حسگر ضربان قلب معرفی شد

در بازار ساعت‌های هوشمند، کمپانی فاسیل (Fossil) به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی شناخته می‌شود و در طی سال‌های اخیر، از اسمارت‌واچ‌های متعددی تحت عناوین مختلف رونمایی کرده است. چندی پیش نیز این شرکت دو ساعت جدید به نام‌های Fossil Q Venture و Q Explorist را برای طرفداران برند خود رونمایی و عرضه آن را آغاز کرد.

اما این به‌معنی پایان کار برای فاسیل در سال 2017 نبود و این کمپانی، به‌تازگی از ساعت هوشمند دیگری تحت عنوان Fossil Q Control پرده برداشته است. آن‌چه‌ که جذابیت‌های این اسمارت‌واچ را دوچندان می‌کند، مجهز بودن آن به حسگر ضربان قلب است که برای اولین‌بار در ساعت‌های شرکت فاسیل مشاهده می‌شود.

این یعنی کاربرانی که در انتظار اضافه شدن قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب در ساعت‌های هوشمند فاسیل بودند، می‌توانند Q Control را انتخاب و از این ویژگی بهره‌مند گردند. این اسمارت‌واچ همچنین به قابلیتی با نام Swim-Proof مجهز است که درواقع، مقاومت بدنه را در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری تضمین می‌کند و کاربران می‌توانند از این محصول در باشگاه‌های ورزشی و یا در حین شنا استفاده کنند.

فاسیل Q Control به سیستم عامل اندروید ور مجهز شده و از کیس دایره‌ای 45 میلی‌متری به‌همراه بند 20 میلی‌متری و یک دکمه در سمت راست بدنه بهره می‌برد. هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فاسیل، این ساعت را با قیمت 275 دلار خریداری نمایند.

4 در مورد “ساعت هوشمند Fossil Q Control مجهز به حسگر ضربان قلب معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH