وان‌پلاس 5

وان‌پلاس 5 پس از اتمام موجودی، دیگر تولید نخواهد شد

زمانی‌که وان‌پلاس از اسمارت‌فون جدید خود به نام وان‌پلاس 5T رونمایی کرد، سرنوشت وان‌پلاس 5 به علامت سوالی بزرگ در ذهن علاقه‌مندان تبدیل شد. درواقع مشخص نبود که وان‌پلاس چه تصمیمی‌ را برای این گوشی پرچم‌دار در سر دارد. اما به‌نظر می‌رسد که برنامه کنونی این شرکت در این زمینه، حفظ این دو پرچم‌دار در بازار و عرضه آن‌ها با قیمت‌های مختلف است؛ البته این مسئله تا زمانی‌که موجودی وان‌پلاس 5 به پایان برسد، ادامه خواهد داشت.

در همین رابطه، اخیرا وب‌سایت Indian Express مصاحبه‌ای را با ویکاس آگاروال، مدیرکل وان‌پلاس در کشور هند انجام داد. آگاروال در این مصاحبه عنوان کرد که تولید وان‌پلاس 5 با اتمام موجودی این گوشی به‌طور رسمی‌ متوقف خواهد شد. وی به وان‌پلاس 3T که تولید آن در اوایل امسال متوقف شد، اشاره و عنوان کرد که احتمالا وان‌پلاس 5 نیز به چنین سرنوشتی دچار خواهد شد.

وی در ادامه افزود که این رویه درخصوص وان‌پلاس 5 و پس از پایان یافتن موجودی این گوشی نیز تکرار خواهد شد و وان‌پلاس تنها یک محصول و آن هم وان‌پلاس 5T را در بازار خواهد داشت. برای برندی همچون وان‌پلاس، ضروری است که تنها یک دستگاه را که آن هم جدیدترین محصول به‌حساب می‌آید، در اختیار خریداران خود قرار دهد. با این‌حال هنوز مشخص نیست که چه تعداد از گوشی وان‌پلاس 5 باقی مانده و چه زمانی وان‌پلاس 5T، تنها پرچم‌دار این کمپانی چینی در بازار لقب خواهد گرفت.

5 در مورد “وان‌پلاس 5 پس از اتمام موجودی، دیگر تولید نخواهد شد”

  1. همینه دیگه میگن نباید به برند های چینی اعتمادی کرد یهو دیدی کمپانیش هم جمع شد دیگ کسی پشتیبانیش نکرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH