عرضه فبلت جدید نوکیا قطعی شد!

nokia-lumia-1520-100913

بازار اسمارت فون‌ها این روزها بخش جدیدی را برای عظیم الجثه‌تر هایش به نام “فبلت” باز کرده، که محصولات فوق العاده بزرگی نظیر اکسپریا Z اولترا و گلکسی مگا 6.3، در آن رده قرار می‌گیرند. تقریبا می‌شود گفت تمام برندهای مشهور و فعال بازار تلفن‌های هوشمند، یک محصول عظیم الجثه را در دست تولید داشته یا پیش‌تر آن‌را معرفی ساخته‌اند. نوکیا یکی از کمپانی‌هایی است که تا به‌حال درباره این بخش از بازار اسمارت‌فون‌ها خاموش مانده و به نظر می‌رسد، در تلاش است تا با یک محصول خارق العاده به این بازار قدم بگذارد!

واقعیت این است هنوز نمی‌دانیم لومیا 1520 یا فبلت نوکیا، قرار است با چه هدفی روانه بازار شود؛ وقتی بازار فبلت‌ها، قدرت‌هایی نظیر اکسپریا زد اولترا و گلکسی نوت 3 را با سیستم عامل محبوب آندروید، پیش‌تر در خود جای داده است اما اگر درباره احتمال عرضه این محصول نگران هستید، باید بگوییم عرضه فبلت نوکیا، قطعی شده است. به تازگی، یک تلفن هوشمند آشنا در مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین، کشف شده است. این مرکز، کاری را نظیر اداره FCC در ایالات متحده آمریکا انجام می‌دهد و خوب است بدانید این دستگاه آشنا، فبلت جدید نوکیا بوده است. فبلت نوکیا با نام لومیا 1520 انتظار می‌رود در 26 سپتامبر، رسما معرفی شود و اسناد جدید evleaks در توئیتر، از 22 اکتبر برای زمان عرضه رسمی آن، خبر داده‌اند.

برروی این فبلت، به‌روزرسانی  GDR3 نصب شده است. صفحه نمایش به کار گرفته شده برروی لومیا 1520، 6 اینچی و فول HD بوده و می‌تواند رزولوشن تصویر 1920*1080 پیکسل را، ارائه دهد. قلب تپنده اولین فبلت ویندوزی نوکیا را، پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام Snapdragon سری 800 تشکیل می‌دهد. برای دوربین لومیا 1520، از یک مدل 20 مگاپیکسلی PureView با لنز کارل زایس، استفاده شده است. یک باتری 3400 میلی آمپری و حافظه 32 گیگابایتی قابل ارتقای فبلت ویندوزی نوکیا، از قدرت عظیم اولین اسمارت فون عظیم الجثه ویندوز فونی بازار، حکایت دارد. فبلت لومیا 1520، هم اکنون در آمریکا و چین تایید شده است.

7 در مورد “عرضه فبلت جدید نوکیا قطعی شد!”

  1. مگه نوکیا ورشکست نشد؟؟؟!!!!پس چرا باز داره گوشی میسازه!!!!!!این با برند نوکیا میاد یا ماکروسافت؟

    1. محمد جهانی

      نوکیا، در ضمن فقط مایکروسافت مجبور میکنه نوکیا رو تلفن ویندوز فونی بسازه! اسم برندش که عوض نمیشه!

  2. مگه وین فون با پردازنده های ساده دوهسته ای خوب اجرا نمیشد؟!
    چرا اسنپ800 گذاشتن براش؟! درحالی که اسنپ دو هسته ای ساده راحت از پس همه کارها بر میاد؟!(چون وین فون بهینه هست)

  3. علیرضا مطریان

    مشخصات سخت افزاری خیلی عالیه اما وینفون 8 اصلا به درد فبلت نمی خوره. امیدوارم همراه با این فبلت بروزرسانی های خاصی برای وینفون 8 بیاد تا این دستگاه کاربردی تر جلوه کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH