گلکسی A سامسونگ

انتشار لیست احتمالی دیوایس‌های سامسونگ که به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند

سامسونگ یکی از کمپانی‌هایی است که هیچ‌‌گاه مشخص نکرده کدام یک از دستگاه‌هایش به‌طور حتم نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت می‌کند. با این حال صاحبان گوشی‌های پرچم‌دار این کمپانی همواره به مدت دو تا سه سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را دریافت کرده‌اند.

بر همین اساس و با توجه به شواهد موجود باید انتظار داشته باشیم که خانواده گلکسی S6 که پرچم‌دار دو سال گذشته کره‌ای‌ها محسوب می‌شود نیز مشمول دریافت به‌روزرسانی اندروید اوریو شود. هر چند که خود سامسونگ هنوز این مطلب را تایید نکرده است.

لیستی از دیوایس‌های سامسونگ که ظاهرا قرار است به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو را دریافت کنند در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. با آن‌که نمی‌توان کاملا به این اطلاعات اطمینان کرد اما باید در نظر بگیریم که این اطلاعات توسط یکی از منابع مشهور منتقل کننده اخبار چشم بادامی‌ها یعنی ice universe منتشر شده است.

همان‌گونه که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، این لیست شامل بسیاری از دیوایس‌های سامسونگ است. اغلب این دستگاه‌ها در سال 2017 عرضه شده‌اند اما در بین آن‌ها محصولاتی از سال 2016 نیز به چشم می‌خورد. نکته جالب این لیست حضور مدل‌های 2018 از سری A است که هنوز معرفی نشده‌اند. این یعنی نسخه 2018 سری A با اندروید نوقا عرضه خواهند شد اما به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد.

6 در مورد “انتشار لیست احتمالی دیوایس‌های سامسونگ که به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH