گوشی وان‌پلاس 5

گوشی وان‌پلاس 5 به‌روزرسانی اندروید اوریو را به همراه بسته‌های امنیتی ماه اکتبر دریافت کرد

کاربران محصولات کمپانی وان‌پلاس با سورپرایزهای این شرکت روزهای خوبی را سپری می‌کنند. پس از معرفی گوشی وان‌پلاس 5T به‌عنوان پرچم‌دار جدید این شرکت و آغاز انتشار به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گوشی‌های وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T، حال نوبت به گوشی وان‌پلاس 5 رسیده که این نسخه از اندروید را دریافت کند.

این کمپانی هفته گذشته قول داده بود که به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید اوریو را برای گوشی وان‌پلاس 5 عرضه کند؛ البته وان‌پلاس اعلام کرده بود که این به‌روزرسانی نسخه کامل و پایدار اندروید اوریو نخواهد بود و تنها نسخه‌ای آزمایشی از این سیستم‌عامل است.

با این‌حال، تمام کاربران این هندست که پیش از این در برنامه بتا برای دریافت این بسته ثبت‌نام کرده بودند از امروز می‌توانند با دریافت اولین نسخه آزمایشی از اندروید اوریو در اسمارت‌فون خود، آخرین سیستم‌عامل موبایلی گوگل را تجربه کنند. علاوه‌بر ویژگی‌های استاندارد اندروید اوریو، این نسخه دارای برخی تغییرات و ویژگی‌های جدید است که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده فرمایید.

تغییرات سیستمی در گوشی وان‌پلاس 5

1- به‌روزرسانی به اندروید 8 اوریو

2- اضافه شدن حالت تصویر در تصویر

3- اضافه شدن حالت پر‌کردن خودکار فیلدها

4- اضافه شدن حالت انتخاب هوشمند متن

5- طراحی جدید بخش دسترس سریع به تنظیمات

6- اضافه شدن قابلیت برنامه‌های موازی (مشابه ویژگی Dual Messenger در خانواده گلکسی S8)

7- بسته امنیتی ماه اکتبر

تغییرات لانچر در گوشی وان‌پلاس 5

1- اضافه شدن نقاط اعلانات

2- طراحی جدید پوشه برنامه‌ها

3- امکان آپلود مستقیم تصاویر به شات

از آن‌جایی‌که این نسخه آزمایشی است، ایجاد برخی مشکلات و باگ‌ها و عمل‌ نکردن بعضی قابلیت‌ها چندان دور از انتظار نیست؛ پس تنها در صورتی‌که قادر به برطرف کردن مشکلات احتمالی هستید و به دریافت این به‌روزرسانی اصرار دارید، از آن استفاده کنید. ضمنا به خاطر داشته باشید که پس از دریافت این به‌روزرسانی، دیگر قادر به دریافت نسخه‌های پایدار از طریق OTA نخواهید بود و تنها می‌توانید از نسخه‌های آزمایشی اندروید اوریو استفاده کنید.

7 در مورد “گوشی وان‌پلاس 5 به‌روزرسانی اندروید اوریو را به همراه بسته‌های امنیتی ماه اکتبر دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH