سامسونگ

مدل به‌روزرسانی‌ شده گلکسی J5 پرایم تاییدیه FCC را دریافت کرد

براساس آخرین شنیده‌ها، سامسونگ به‌زودی نسخه ارتقایافته‌ای از گوشی گلکسی J5 پرایم خود را برای علاقه‌مندان معرفی خواهد کرد. اگرچه این اسمارت‌فون اخیرا در بنچمارک GFXBench رویت شد، اما تاکنون موجودیت آن تایید نشده بود که خوشبختانه امروز این امر اتفاق افتاد.

به‌تازگی این اسمارت‌فون با شماره مدل SM-G571 توانسته چراغ سبز کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا موسوم به FCC را دریافت کند و این یعنی، چیزی به رونمایی رسمی ‌از این محصول باقی نمانده است. در فهرست FCC، اطلاعاتی درخصوص مشخصات این گوشی درج نشده و ازاین‌رو، همچنان باید به اطلاعات ارائه‌ شده توسط بنچمارک نام‌برده بسنده کرد. به احتمال فراوان، مدل جدید گلکسی J5 پرایم مجهز به اندروید نوقا عرضه خواهد شد و مشخص نیست که چه زمانی، به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد.

اگرچه گلسی J5 پرایم 2018، نسخه ارتقایافته‌ای از مدل سال قبل به‌حساب می‌آید، اما مشخصات به‌کار رفته در دل این محصول، چنگی به دل نمی‌زند. با استناد به اطلاعات فاش شده، گلکسی J5 پرایم جدید به نمایشگر 4.8 اینچی با رزولوشن HD و پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس 7570 مجهز خواهد بود.

از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد که برای محصولی میان‌رده کافی به‌نظر می‌رسد. در قسمت پشتی بدنه، از دوربین 12 مگاپیکسلی و برای ثبت عکس‌های سلفی نیز از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

باتوجه به اطلاعات درج شده در FCC، مدل 2018 گلکسی J5 پرایم از باتری جدانشدنی بهره خواهد برد که البته میزان ظرفیت آن مشخص نشده است. از آن‌جایی‌که عرضه مدل اصلی گلکسی J5 پرایم به سال گذشته برمی‌گردد، احتمالا از این گوشی در اواخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

6 در مورد “مدل به‌روزرسانی‌ شده گلکسی J5 پرایم تاییدیه FCC را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH