ابزار سومری آمازون

استفاده از ابزار سومری شرکت آمازون، برای توسعه تجارب واقعیت‌ افزوده و واقعیت‌ مجازی

شرکت آمازون با عرضه ابزار سومری خود، نهایت توانش را در راستای توسعه فناوری‌های واقعیت‌ افزوده و واقعیت‌ مجازی به‌کار بسته است. این ابزار، مبتنی بر مرورگر عمل می‌کند و برای توسعه تجربه واقعیت‌ مجازی و واقعیت‌ افزوده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه تحت وب، بایستی فرآیند تولید تجارب سه‌بعدی در پلتفرم‌های مختلف را برای توسعه‌دهندگان تسهیل نماید. ابزار سومری شرکت آمازون، به‌صورت پیش‌نمایش و با تعداد محدود از امروز در دسترس است. عرضه گسترده‌تر این محصول در ماه‌های آینده عملی خواهد شد.

آمازون این ابزار را تا حد ممکن ساده تولید کرده تا توسعه‌دهندگان تازه‌کار بتوانند تجارب موردنظر خود را ایجاد نمایند و در عین حال، از قدرت بالای این ابزار به‌منظور تولید آسان محتوای جذاب اطمینان داشته باشند.

ابزار سومری آمازون به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا مدل‌های سه‌بعدی موجود در صحنه‌ها که در زمان اجرای اپلیکیشن‌های واقعیت‌ مجازی و واقعیت‌ افزوده مورد استفاده قرار خواهند گرفت را با یکدیگر ترکیب کنند. این ابزار، با کتابخانه اشیای خاص خود عرضه می‌شود و مملو از مدل‌های قابل استفاده برای توسعه‌دهندگان است. همچنین برای آن‌ها قابلیتی فراهم شده تا اطلاعات مفید را از فایل‌های OBJ و FBX وارد کنند.

همچنین، امکان دسترسی به مجموعه‌ای از هاست‌ها در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است. این هاست‌ها کاراکترهایی سه‌بعدی هستند که امکان تعامل با یک کاربر را برای مشتری فراهم می‌کنند. هاست‌ها به‌منظور ارائه قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی و مشابه هاست‌هایی که بر روی دستیار شخصی الکسا (Alexa) حضور دارند، با سرویس تشخیص‌ چهره شرکت آمازون موسوم به Polly و فناوری Lex این شرکت یکپارچه خواهند شد.

توسعه‌دهندگان می‌توانند به تولید محتوا برای پلتفرم‌هایی مانند اکولوس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو بپردازند. در نهایت آمازون، قابلیت وارد کردن داده‌ها از پروژه‌های مشترک را نیز اضافه خواهد کرد. همچنین از توسعه صحنه‌های واقعیت‌ افزوده برای دستگاه‌های اندرویدی سازگار با پلتفرم ARCore نیز پشتیبانی خواهد شد.

5 در مورد “استفاده از ابزار سومری شرکت آمازون، برای توسعه تجارب واقعیت‌ افزوده و واقعیت‌ مجازی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH