ایسوس ذن‌فون مکس پلاس

ایسوس ذن‌فون مکس پلاس با صفحه نمایش 5.7 اینچی معرفی می‌شود

گوشی‌های سری مکس ایسوس به دلیل ظرفیت باتری بالایی که دارند برای همه ما شناخته شده‌اند اما این سری فاقد بسیاری از ویژگی‌های متداولی است که در دیگر اسمارت فون‌ها دیده می‌شود. ایسوس ذن‌فون مکس پلاس که البته ذن‌فون M1 نیز نامیده می‌شود، قصد  دارد که بخشی از این مشکلات را حل کند.

یکی از ویژگی‌های مثبت این هندست، برخورداری از پنلی با نسبت تصویر 18 به 9 است. این پنل 5.7 اینچی از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل دارد. ویژگی همیشگی این خانواده در ذن‌فون مکس پلاس نیز وجود دارد؛ جایی‌که باتری 4130 میلی‌آمپری آن مثل ستاره‌ای درخشان می‌درخشد. با این باتری می‌توان تا 13 ساعت به تماشای فیلم پرداخت.

تراشه مدیاتک 6750T که پیش‌تر آن را در گوشی ایسوس ذن‌فون 3s مکس دیده بودیم در ذن‌فون مکس پلاس انجام وظیفه می‌کند. این تراشه از هشت هسته پردازشی از نوع کورتکس A53 بهره می‌برد که چهار هسته آن فرکانس 1.5 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر فرکانس 1 گیگاهرتز دارند. البته نکته منفی در مورد این تراشه، معماری قدیمی 28 نانومتری آن است. این اسمارت‌فون دو مدل دارد که در نمونه اول از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده، در حالی‌که مدل دوم از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

در ذن‌فون مکس پلاس همانند ایسوس ذن‌فون 4 مکس شاهد بهره‌گیری از دوربین دوگانه‌ در قاب پشتی هستیم. سنسورهای این دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم از لنز زاویه باز برخوردار است. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره بهره‌ می‌برد. اگر به دنبال امنیت بیشتر هستید از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در بخش پشتی دستگاه استفاده کنید.

برای جبران فقدان فناوری شارژ سریع، ایسوس گوشی ذن‌فون مکس پلاس را به تکنولوژی پاور مستر مجهز کرده است. با کمک این فناوری و شارژر 10 واتی همراه آن می‌توان باتری حجیم این اسمارت‌فون را در کم‌تر از 3 ساعت به‌طور کامل شارژ کرد. سیستم‌عامل اندروید نوقا با رابط کاربری اختصاصی ZenUI 4.0، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و درگاه مجزای کارت حافظه را باید از دیگر مشخصات مهم ایسوس ذن‌فون مکس پلاس دانست. تاریخ رونمایی و عرضه این هندست هنوز مشخص نشده اما به زودی خبرهای بیشتری در این مورد خواهیم شنید.

5 در مورد “ایسوس ذن‌فون مکس پلاس با صفحه نمایش 5.7 اینچی معرفی می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH