پیکسل 2

مشکل ریبوت تصادفی گوگل پیکسل 2 هفته آینده با انتشار یک به‌روزرسانی رفع می‌شود

روزهای گذشته خبرهایی در مورد مشکل ریبوت تصادفی گوگل پیکسل 2 شنیده‌اید. این مشکلی بود که بسیاری از کاربران از ایجاد آن گله کرده بودند اما ظاهرا گوگل راه‌حلی برای آن یافته است.

علت اصلی این اتفاق را به اتصال شبکه و LTE نسبت داده‌اند. این مشکل حتی در حالت Safe Mode نیز رخ می‌دهد تا ثابت شود باگ موجود به علت نرم افزار خاصی رخ نمی‌دهد. هنگام رخ دادن این مشکل ممکن است کاربر بسیاری از اطلاعات خود (مانند تصویر یا فیلمی که در حال پخش یا دانلود بود) را از دست بدهد.

بالاخره پس از آن‌که صدها کاربر گرفتار شده این مشکل را گزارش دادند، امروز گوگل اعلام کرد که راه‌حل مشکل ریبوت تصادفی گوگل پیکسل 2 را یافته است. آن‌طور که گوگل اعلام کرده، پکیج برطرف کننده این باگ هفته آینده منتشر می‌شود. پیش‌بینی می‌گردد این راه‌حل در به‌روزرسانی دوشنبه هفته آینده گنجانده شود.

یکی از کاربران که دچار این مشکل شده، اعلام کرده که این مشکل تنها زمانی رخ می‌دهد که سیگنال‌های LTE در منطقه ضعیف باشد. با تغییر حالت شبکه به 3G دیگر این مشکل به‌وجود نخواهد آمد. ممکن است عامل اصلی بروز این اشکال مودم باشد که هنگام استفاده از شبکه LTE و اتصال به تقویت‌کننده سلولی، کرنل قادر به تطبیق سخت‌افزار و نرم‌افزار نباشد. خود گوگل هم دلیل اصلی ایجاد این مشکل را اعلام نکرده و تنها به رفع آن طی یک به‌روزرسانی اشاره کرده است.

6 در مورد “مشکل ریبوت تصادفی گوگل پیکسل 2 هفته آینده با انتشار یک به‌روزرسانی رفع می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH