فیس‌بوک

فیس‌بوک ممکن است به‌زودی برای ورود به حساب کاربری، یک سلفی از خودتان را درخواست کند

فیس‌بوک ممکن است به‌زودی نوع جدیدی از کپچا را برای تایید هویت کاربران به‌کار گیرد، توییت‌های اخیر منتشر شده توسط کاربران فیس‌بوک این موضوع را نشان می‌دهد. البته هنوز مشخص نیست که این نوع تایید هویت برای چه منظوری به‌کار گرفته خواهد شد. آیا این روش تنها برای جلوگیری از فعالیت‌های مشکوک خواهد بود و یا به‌زودی تبدیل به یک روش برای لاگین کردن در فیس‌بوک می‌شود؟! آن‌چه تاکنون می‌دانیم این است که شبکه اجتماعی موردنظر هدف اصلی از این کپچا را محافظ از داده‌های کاربر اعلام کرده است.

تعدادی از کاربران توییتر اعلام کرده‌اند که پس از مراجعه به حساب فیس‌بوک خود، از آن‌ها درخواست شده که یک عکس سلفی با جزییات بالا را ارسال کنند. البته فیس‌بوک اعلام می‌کند که تصویر پس از تایید هویت به‌صورت خودکار از سرورهای این کمپانی حذف خواهد شد.

یکی از کاربران این شبکه اجتماعی اخیرا اعلام کرده که فیس‌بوک دسترسی به حساب کاربران را محدود و از آن‌ها خواسته است برای تایید هویت، یک تصویر سلفی از خود را بارگذاری کنند.

سخنگوی فیس‌بوک در یک بیانیه اعلام کرده که این ویژگی امنیتی درنظر گرفته شده به ما کمک می‌کند تا فعالیت‌های مشکوک را در بخش‌های تعاملی مختلف با سایت از جمله ایجاد یک حساب کاربری، ارسال درخواست دوستی، تنظیمات پرداخت برای تبلیغات و حذف یا ویرایش تبلیغات زیر نظر داشته باشیم. این روش تایید هویت کاربران به‌صورت اتوماتیک بوده و تنها یکی از روش‌های به‌کارگرفته شده توسط این شبکه اجتماعی برای تایید هویت است. با این‌حال هنوز نمی‌دانیم که فیس‌بوک به‌صورت کلی چه فعالیت‌هایی را مشکوک می‌داند.

7 در مورد “فیس‌بوک ممکن است به‌زودی برای ورود به حساب کاربری، یک سلفی از خودتان را درخواست کند”

    1. تو ایران به خاطر فیل تر شدن اینجوره. وگرنه به عنوان بزرگترین و پرکاربرترین شبکه جهان مشغول فعالیت هست دوست عزیز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH