نسخه “کیت‌کت” را برروی نکسوس 5، ببینید!

نسخه "کیت‌کت" را برروی نکسوس 5، ببینید!

در اوایل ماه جاری، سازنده نکسوس بعدی بالاخره و باتوجه به اسناد به‌دست آمده از سوی FCC ایالات متحده آمریکا، مشخص شد. نکسوس بعدی را احتمالا کمپانی ال‌جی خواهد ساخت. محصولی که شباهت‌های فراوانی به ال‌جی جی2 دارد.

نسخه "کیت‌کت" را برروی نکسوس 5، ببینید!

به تازگی نیز، تصاویر تازه‌ای از محصول جدید گوگل که نکسوس 5 نام دارد، منتشر شده است. اگر به پشت تلفن هوشمند این تصاویر نگاهی بی‌اندازید، لوگوی نکسوس که توسط برچسبی پوشانده شده، می‌تواند تایید کند که این گوشی محصولی از خانواده نکسوس است. این تصاویر احتمالا توسط یک کارمند گوگل گرفته شده و شاید هم در جایی دیگر، توانسته باشند از محصول بعدی نکسوس گوگل، عکس برداری نمایند. شکل ظاهری نکسوس 5 در این تصاویر، همانند سایر تصاویری‌است که پیش‌‎تر از نکسوس بعدی گوگل دیده‌ بودیم.

نسخه "کیت‌کت" را برروی نکسوس 5، ببینید!

اما نکته حائز اهمیت این تصاویر، نکسوس بعدی نیست! راز نهفته شده در این تصاویر، منوی بوت “کیت‌کت” اندروید را به نمایش می‌گذارد. در منوی بوت، لکه‌های رنگی را می‌بینیم که شباهت بسیاری به منوی بوت نسخه‌های گوگل پلی پرچم‌داران سامسونگ و اچ‌تی‌سی دارد. حرف غیر معمول، عجیب و غریب “X” که در بین لکه‌های رنگی جای گرفته، احتمالا اشاره دارد که این تلفن هوشمند، محصولی از خانواده نکسوس است.

به نظر شما، آیا “کیت‌کت” یک تلاش نابه‌فرجام برای تغییر و تحولی عظیم در اندروید گوگل خواهد بود؟!

 

 

3 در مورد “نسخه “کیت‌کت” را برروی نکسوس 5، ببینید!”

  1. چندتا سوال خیلی مهم درمورد اندروید کیت کت برا نکسوس 4 داشتم .1 – آیا با نصب کیت کت نوار مشکی استاتوس بار و دکمه های اندروید در پایین صفحه با پس زمینه همرنگ میشن؟ 2 – کیت کت مصرف باتری رو نسبت به قبل کاهش میده؟ و دیگه اینکه آیا کیفیت نکسوس 4 های بازارهمه در یه سطحه یا مثل بعضی محصولات سونی متفاوتن {مثل اکسپریا وی که صفحه نمایش بعضیهاش ساخت ژاپن دیسپلیه و بعضی دیگه ساخت شارپ}؟. مرسی

  2. احتمالا تو این نسخه فقط همین بوت انیمیش تغییر کرده 😐
    بابا این 4.1 و 4.2 و 4.3 چیه؟ همشون عین هم
    لاقل کاشکی یه خورده تغییر میکردن
    تنها امیدم اندروید پنجه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH