اچ‌پی، بر سر دوراهی؟!

اچ‌پی، بر سر دوراهی؟!

چند روز پیش، گزارشات جدیدی منتشر شده بودند که ادعا داشتند، کمپانی اچ‌پی به زودی وارد بازی تلفن‌های هوشمند خواهد شد و سیستم عاملی که این کمپانی برای محصولات جدیدش در نظر گرفته، پلت فرم تازه وارد مایکروسافت است. اما آیا اچ‌پی این خبر جدید را تایید کرده است؟!

کمپانی اچ‌پی به تازگی اعلام کرده، که چنین نیست. احتمال بسیاری وجود دارد که این شایعه درست باشد، اما این‌که «اچ‌پی» چنین شایعه‌ای را با قدرت انکار می‌کند، بسیار جالب به نظر می‌رسد. اغلب اوغات و زمانی که شایعه‌ای جدید از تصمیمات این کمپانی برای آینده منتشر می‌شود، اچ‌پی به سادگی از آن چشم پوشی می‌کند. چراکه این کمپانی به خوبی می‌داند، هنگامی که پاسخی به شایعات و خبرهای ضد نقیض اطرافش ندهد و مدرکی هم برای اثبات چنین شایعاتی وجود نداشته باشد، خبر به زودی فراموش خواهد شد.

در این مورد، اچ‌پی می‌گوید: « این داستان ساختگی است و هیچ ربطی به چیزی که اچ‌پی در حال ساخت آن است، ندارد. کسی قصد داشته شایعه سازی کند!» این انکار، احتمالا خبر توسعه یک تلفن هوشمند ویندوز فونی را از سوی اچ‌پی رد می‌کند اما صبر کنید! پیش‌تر یک فبلت ویندوزی که به نظر می‌رسد، سازنده آن اچ‌پی باشد، از سوی FCC تاییدیه گرفته است. همچنین اچ‌پی در اوایل سال اعلام کرده است که قصد دارد به بازی تلفن‌های هوشمند، وارد شود.

باید منتظر بود تا آینده، چه خبرهایی را از این کمپانی در اختیارمان خواهد گذاشت. شاید پرچم‌دار جدید و اسمارت فونی جدید اچ‌پی، به سوی پلت‌فرم در حال توسعه ویندوز فون گام بردارد و شاید، آندروید بهترین مشخصه محصول جدید اچ‌پی باشد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH