گوشی هواوی نوا 2s

مشخصات گوشی هواوی نوا 2s در جدیدترین تصاویر واقعی آن مشخص شد

هواوی چند روز پیش از گوشی آنر V10 رونمایی کرد. با توجه به شواهد می‌توان گفت که پروژه بعدی این کمپانی، گوشی هواوی نوا 2s خواهد بود که اخیرا تصاویری واقعی به همراه مشخصات سخت‌افزاری آن منتشر شده است.

با توجه به تصاویر به‌نظر می‌رسد طراحی این هندست شبیه به گوشی هواوی میت 10 لایت باشد. باید به این نکته اشاره کنیم که در برخی شایعات گذشته، نام نوا 3 به این دستگاه اطلاق شده بود. با توجه به مشخصات درج شده در تصاویر، نوا 2s از یک صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 18 به 9 بهره می‌برد. دوربین اصلی دوگانه این هندست از سنسورهای 20 و 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است. ضمن آن‌که دوربین سلفی نوا 2s همانند گوشی نوا 2 پلاس 20 مگاپیکسلی است.

نقطه قوت نوا 2s مربوط به بخش پردازشی است؛ جایی‌که تراشه کایرین 960 و 6 گیگابایت رم خودنمایی می‌کنند. سیستم‌عامل اندروید اوریو با  رابط کاربری EMUI 8.0 به‌صورت پیش‌فرض در این اسمارت‌فون انجام وظیفه می‌کند. از دیگر مشخصات مهم خبری در دست نیست؛ هر چند که مهم‌ترین جزئیات دستگاه مشخص شده است. اگر هواوی نوا 2s همان گوشی نوا 3 باشد باید منتظر رونمایی از آن در همین ماه باشیم.

8 در مورد “مشخصات گوشی هواوی نوا 2s در جدیدترین تصاویر واقعی آن مشخص شد”

  1. با سلام یه ماهی میشه که نوا ۲پلاس دارم فوق العاده ازش راضیم قبل از این A7 2017 سامسونگ داشتم وقبل تر ازاون ال جی g4 ولی این پیش اونا یه غوله واقعا عالیه عالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH