اسنشیال

گوشی بعدی شرکت اسنشیال قابلیت تعمیر بالاتری خواهد داشت

در حالی‌که اندی رابین، مالک و بنیانگذار شرکت اسنشیال مدتی است که در مجامع عمومی دیده نشده، به‌نظر می‌رسد شرکت تاثیر زیادی از این غیبت ندیده است. مطمئنا این خبر موجب خوشحالی کسانی خواهد شد که به شدت منتظر محصول بعدی اسنشیال هستند. هنوز مدت زمان زیادی از عرضه اولین گوشی تحت عنوان PH-1 نگذشته که شرکت خبر داده در حال کار بر روی دستگاهی جدید است.

در یکی از جلسات Reddit با نام “هر چی می‌خواهی بپرس”، اسنشیال تولید نسل بعدی گوشی‌های خود را تایید کرده، اما از انتشار جزییات بیشتر خودداری کرده است. در اصل تنها چیزی که در این میان با کاربران به اشتراک گذاشته شده، این است که دستگاه جدید با تمرکز بر روی قابلیت تعمیر بیشتر روانه بازار خواهد شد. این مورد پس از انتشار گزارش iFixit در خصوص قابلیت تعمیر گوشی‌های اسنشیال مورد توجه قرار گرفته بود. در پایان این گزارش ذکر شده که این گوشی‌ها بسیار سخت تعمیر می‌شوند.

ما مطمئن خواهیم شد که اگر گوشی شما نیازمند تعمیر یا تعویض قطعه‌ای بود، با قیمتی منصفانه و رقابتی تعمیر و تجهیز شود.

این گفته موجب اطمینان خاطر دارندگان حال و آینده گوشی‌های این شرکت خواهد شد. همانطور که بیان شد، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد گوشی جدید اسنشیال موجود نیست، اما قطعا در سال 2018 اخبار بیشتری در این خصوص خواهیم شنید.

5 در مورد “گوشی بعدی شرکت اسنشیال قابلیت تعمیر بالاتری خواهد داشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH