نسخه رنگارنگ و خوشمزه آی‌او‌اس 7، فردا منتشر خواهد شد!

 نسخه رنگارنگ و خوشمزه آی‌او‌اس 7، فردا منتشر خواهد شد!

انتظارها برای تجربه نسل جدید سیستم عامل iOS 7، تقریبا به پایان رسیده است و اگر شما از دوست‌داران این سیستم عامل دوست داشتنی هستید، می‌توانید فردا به‌روزرسانی iOS 7 را به طور رایگان برای آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد‌تان دریافت نمایید! اپل پیش‌تر وعده داده بود، که نسخه جدید سیستم عامل آی‌او‌اس به صورت یک به‌روزرسانی در تاریخ 18 سپتامبر (27 شهریور) منتشر خواهد شد.

دریافت به‌روزرسانی نسخه جدید سیستم عامل آی‌او‌اس برای آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد، بسیار آسان و بدون دردسر است. شما می‌توانید این به‌روزرسانی را از طریق OTA و یا با استفاده از نرم افزار آی‌تونز موجود برروی دسکتاپ رایانه خانگی‌تان، دریافت نمایید. برای دریافت این به‌روزرسانی از طریق نرم افزار آی‌تونز، مطمئن شوید این نرم افزار به آخرین نسخه، ‌به‌روز شده باشد.

ممکن است در هنگام به‌روزکردن به نسخه 7 سیستم عامل آی‌او‌اس، اطلاعات‌ موجود برروی ابزار اپلی‌تان پاک شود. پیشنهاد می‌کنیم بدون عجله، ابتدا از اطلاعات مهم موجود برروی آی‌فون، آی‌پد و یا آی‌پادتان یک نسخه پشتیبان، تهیه کنید. همچنین برای دریافت این به‌روزرسانی، نیاز به یک آی‌فون فول شارژ دارید. اگر باتری محصول اپلی‌تان روبه‌اتمام است یا نخ نما شده، در هنگام به‌روزرسانی با مشکل مواجه خواهید شد.

به دلیل شلوغی و ازدحام دوست‌داران آی‌او‌اس در هنگام ارائه این به‌روزرسانی، بهتر است کمی منتظر بمانید. یک یا دو روز پس از عرضه نسخه نهایی آی‌او‌اس 7، بهترین زمانی‌ است که سرعت دریافت این به‌روزرسانی از سرورهای اپل به دلیل کاهش ازدحام، رو به بهبودی گذاشته  و مشکلاتی از قبیل دانلود ناقص انجام شد!، کم‌رنگ‌تر می‌شوند.

به روزرسانی آی‌‌او‌اس 7، با آی‌فون 4 به بالا، آی‌پد 2 به بالا و آی‌پد تاچ نسل پنجم، سازگار است. زمان عرضه این به‌روزرسانی، ممکن است برای مناطق مختلف جغرافیایی، تفاوت داشته باشد، پس برای دریافت این به‌روزرسانی، اصلا عجله‌‌ای نداشته باشید!

2 در مورد “نسخه رنگارنگ و خوشمزه آی‌او‌اس 7، فردا منتشر خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH